سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه:
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: در پویش «بانیان دانایی» رانندگان تاکسی که در خودرو خود کتاب عرضه می‌کنند، تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۳۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶ 25 November 2023

رانندگان کتاب دوستِ کرمانشاهی تجلیل می‌شوندایمان درخشی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: اقداماتی که در این هفته انجام شد شامل فضاسازی شهری، برنامه همایش اقتدار با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و میز خدمت در تمامی مناطق شهرداری بود.

وی افزود: یکی از پویش های پیش رو، پویش «بانیان دانایی» است که بر اساس آن فضاسازی شهر انجام و ١٠٠ کتاب معرفی می‌شوند که این کتاب‌ها با کی.یو.آر کد امکان دانلود دارند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: دومین موضوع در پویش «بانیان دانایی» همایش تجلیل از کتابداران و رانندگان تاکسی است که در خودرو خود کتاب عرضه می‌کنند.

وی گفت: سومین موضوع در پویش بانیان دانایی، امر اهدای کتاب است که سه نفر به این پویش پیوستند و افراد مایل را به این پویش افزوده و کتاب‌های مازاد خود را اهدا می‌کنند.

این مقام مسئول تشریح کرد: افراد علاقه‌مند می‌توانند کتاب‌ها را به صورت رایگان از یکی از فرهنگسراها و یا کتابخانه‌های عمومی شهر به امانت گرفته و استفاده کنند.

وی ادامه داد: این پویش کمکی به جمع‌آوری کتاب‌های مازاد موجود در منازل، در اختیار قرار دادن کتاب رایگان برای مردم و شرکت مسئولین می‌شود و اهمیت کتاب بار دیگر برای همگان یادآوری می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار