فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه سپاه و دولت برای خدمات رسانی به مردم در کنار هم هستند، گفت: خدمات دولت که همان دستاوردهای نظام اسلامی است باید برای جامعه بیان و تبیین شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳ 25 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار "جمال شاکرمی" روز شنبه در جلسه اخلاق مدیران در نظام اسلامی، اظهار کرد: اقدامات نظام و دولت با استفاده از ظرفیت رسانه ها و مدیران و روابط عمومی در جامعه تبیین شود تا فضای ناامیدی که هدف دشمن است در جامعه شکل نگیرد.

وی با اشاره به اینکه کارهای فراوانی در حوزه زیرساخت ها در استان انجام شده است که شاید بخش از آنها دیده نمی شود، افزود: برخی نقدها سیاه نمایی بوده و براساس گفتمان فرد است، اما بایستی خدمات دولت که همان خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی است برای مردم بیان شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ابراز کرد: زحمت زیادی کشیده شده و نمود آن در اربعین آشکار شد، مدیران دلسوزانه و جهادی در اربعین و سایر امورات کار کردند و مصداق بارز این اقدامات در حوزه‌های مختلف از جمله راه‌سازی، روکش آسفالت و .... است.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه این دولت عصاره ارزش ها و خون شهدا است، ابراز کرد: موفقیت سپاه استان در تحقق برنامه‌ها از جمله جهاد آبرسانی به دلیل مشارکت و همراهی مدیران و در راس آن استاندار است.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات زیاد است اما دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم پای کار است، گفت: سپاه و دولت برای خدمت‌رسانی به مردم، واحد و در کنار هم هستند.

فرمانده‌ سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به اظهارات استاندار ایلام در جلسه‌ فعالان رسانه‌ای جبهه‌ انقلاب، یادآور شد: اظهارات استاندار در دفاع از مدیران و تأکید بر بیان نقاط ضعف مدیران به صورت مصداقی و نه کلی‌گویی، قابل تقدیر بود.

سردار شاکرمی ابراز کرد: سپاه در کنار همه‌ دولت‌هاست ولی با این دولت انقلابی، بهتر می‌تواند کار کند و در حال حاضر بهترین شرایط برای همکاری با دولت فراهم است.

وی یادآور شد: البته به دلیل عقب‌افتادگی استان ناشی از مشکلات و گرفتاری‌های جنگ تحمیلی ۸ ساله و پس از آن، هنوز جای کار بسیاری وجود دارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه سپاه حافظ دستاوردهای نظام است، خاطرنشان کرد: اقدامات مدیران هم یک دستاورد است و سپاه از دستاوردها حمایت می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته بسیج، تصریح کرد: امروز عظمت و اقتدار نظام اسلامی در سطح جهان و منطقه به خاطر تفکر بسیجی است، بسیج فقط مربوط به سپاه نیست، سپاه فقط متولی است و اقشار مختلفی در قالب بسیج سازماندهی و ساماندهی شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام همه مردم ایران بسیجی هستند، ابراز کرد: ظرفیت‌های بزرگی در حوزه بسیج در استان ایلام وجود دارد، در بسیج نیروها سازماندهی شده و وظایف هم مشخص است.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه بسیج در همه بخش‌های جامعه آماده و پای کار است، یادآور شد: اربعین یک مصداقی از کارهای جهادی بسیج است که همه داشته‌های خود را برای خدمات رسانی پای کار می‌آورد.

وی با بیان اینکه در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اقدامات خوب دیگری در بحث آبخیزداری و ساخت مسکن نیز در حال انجام است، گفت: در هفته بسیج ۳۰۰ سری جهیزیه در استان ایلام به صورت رایگان اهدا شده شد و همچنین ۲۰ هزار بسته معیشتی قرار است در استان ایلام توزیع شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: این همه خدمات فقط مربوط سپاه نیست، با همکاری دولت است و اینها خدمات نظام است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار