کد خبر: ۱۱۳۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ 25 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، آیت الله محمدی لائینی در این گفتگو اظهار داشت:

باید سیاست‌های گردشگری ما رویکرد مذهبی، ارزشی و انقلابی برجسته داشته باشد

حق گردشگران و مسافران این است که با همه زیبایی ها و نقاط قوت و مثبت مقاصد گردشگری آشنا شوند و اینکه از آن ناآگاه و بی خبر باشند هم ممکن است موجب شود رفتارهایشان متناسب با آن جایگاه نباشد و هم خودشان از آن زیبایی هایی که در آن منطقه وجود دارد محروم شوند و حقشان ضایع شود.

مازندران یک استان مذهبی، دینی، انقلابی و ولایی است و به حق نام دیار علویان به این استان سرسبز داده شده، مازندران اولین نقطه ای است که بعد از مدینه و کوفه در آن حکومتی به نام اهل بیت و با رهبری فرزندی از فرزندان اهل بیت (ع) تشکیل شده است.

بیش از ۱۲۶۰ امامزاده و بقاع متبرک داریم و پناهگاه سادات و ذراری پیغمبر اکرم (ص) بوده است، از آن روز تا الان این بقاع متبرکه یک قطب زیارتی و فرهنگی و محل زیارت و راز و نیاز مردم است.

در انقلاب اسلامی نیز نقش مردم مازندران هم در حمایت های مالی پشت جبهه و هم در خود جبهه و در عملیات های مختلف بسیار پررنگ بود.

هیئات مذهبی، مساجد و محافل و حوزه های علمیه و علما و مفاخر برجسته در گذشته و امروز مازندران بی نظیر است، مازندران مرکز و قطب مذهبی می تواند باشد.

باید سیاست های گردشگری ما رویکرد مذهبی و ارزشی و انقلابی برجسته ای باشد و آن کسانی که سیاستگذاری ها دستشان هست باید الگویی را تدوین کنند.

البته ما فعالیت های زیادی را در این خصوص انجام دادیم قرارگاه و گروه های جهادی فراوانی از طلاب و بسیجیان و جوانان دانشگاهی آمدند پای کار اما اینها نسبت به آنچه که هست خیلی کم است و باید حق مطلب ادا شود. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار