عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، تشکیل نیروهای مقاومت در اقصی‌نقاط جهان را ثمره درخت تنومند بسیج دانست و مجاهدت‌های نیروهای مقاومت در برابر صهیونیست غاصب را دستاورد این نهاد الهی عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۳۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ 23 November 2023

به گزارش تابناک کرمان، احمدعلی مقدم ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، طی سخنانی این شجره طیبه را میعادگاه و معراج رهروان طریق ایثار و شهادت دانست و اظهار کرد: در واقع بسیج از صدر اسلام در زمان پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) پایه‌ریزی و با طلوع انقلاب اسلامی و تدبیر و آینده‌نگری معمار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و مجاهدت جوانان انقلابی در عصر حاضر متبلور شد.

مقدم، بسیج را دارای مفاهیم ریشه‌ای و کاربردی عظیمی قلمداد کرد و افزود: نماد‌هایی همچون ایمان و از خودگذشتگی، شجاعت و شهامت، اخلاص و پاکی، شور و شعور، بصیرت و هوشیاری و از همه والاتر ولایتمداری و اطاعت‌پذیری از، ولی زمان در بسیج سرلوحه امور قرار دارند و این مفاهیم در بسیج جزو ارکان اساسی هستند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان با بیان اینکه جوانان عاشق و مخلص در طول هشت سال دفاع مقدس و در دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) در مبارزه با نیرو‌های بعثی و داعشی‌های پلید و وحشی با اقتدار و صلابت توانستند معنای واقعی بسیج و بسیجی را به رخ جهانیان بکشانند، گفت: تشکیل نیرو‌های مقاومت در اقصی نقاط جهان اعم از حشدالشعبی، حماس و... ثمره این درخت تنومند و این شاهکار امام عزیزمان است، مجاهدت‌هایی که امروز در برابر استکبار جهانی و صهیونیست غاصب توسط نیرو‌های مقاومت صورت می‌گیرد و دشمن را سردرگم و ذلیل کرده دستاورد این نهاد الهی است.

وی در پایان ضمن درود و صلوات به ارواح طیبه شهدا و روح مطهر سیدالشهدای مقاومت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرا رسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان عزیز و مخلص خاصه پرچمدار بسیجیان عصر ظهور، رهبر بزرگوارمان حضرت امام خامن‌های (مدظلهالعالی)، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان عزیز در سراسر ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار