معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: صهیونیست‌ها دستشان به رزمندگان نمی‌رسد، خبرنگار و پزشک و پرستار را هدف قرار می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۳۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶ 23 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، مجید بذرافکن معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در یادواره شهدای رسانه استان بوشهر و غزه با بیان اینکه امروز زبان غزه، زبان انسانیت است، اظهار داشت: به شهادت رسیدن تعداد زیادی خبرنگار در غزه نتیجه درندگی و وحشی‌گری است که هیچ کلمه‌ای آن را توصیف نمی‌کند، آن‌ها مرگ تدریجی بیماران بر تخت‌های بدون دارو را تحمل نمی‌کنند و آن‌ها را با موشک و تک تیرانداز مورد هدف قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه جنایت پیشه‌ای که دستش به رزمندگان نمی‌رسد سراغ خبرنگار و پزشک و پرستار می‌رود، افزود: سال گذشته و فتنه‌ای که با شعاری انسانی به نام زن، زندگی، آزادی آغاز شد و امروز صاحبان همان شعار با سلاح‌های مرگبار در کسری از ثانیه یک محله را از بین می‌برند و با یک بمب بیمارستان را نابود می‌کنند.

بذرافکن گفت: ما امروز در سنگر نشان دادن قدرت انسان و مقاومت بچه‌های مظلوم فلسطین در برابر یک درنده‌خویی هستیم که شاید در تاریخ بشر کمتر سابقه دارد، ما سوابق وحشی‌گری جبهه‌ای را که در مقابل آن ایستاده‌ایم با کشتار میلیونی آفریقایی‌ها، سرخ‌پوست‌ها، هندی‌ها و چینی‌ها در ۵۰۰ سال اخیر تجربه کرده‌ایم و امروز می‌بینیم که پلتفرم‌های متا، ایکس، گوگل و همه دست به دست هم دادند تا صدای آزادی و انسانیت و مقاومت به کسی نرسد و دیگر این‌ها شعار نیست بلکه عین واقعیت است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران عنوان کرد: ما امروز خبرنگاران شهیدمان را بیش از گذشته قدر می‌دانیم که چه اخباری را به ما منتقل کردند و امروز مسؤولیت سنگینی بر عهده ماست.

وی با بیان اینکه امروز شاید صدای ما به گوش بشریت نرسد، اما به قلب بشریت می‌رسد، اظهار کرد: ما هم اکنون در فضای ارتباطاتی جمهوری اسلامی غزه را فهم می‌کنیم، اما کورسوی نوری که از غزه در کمترین ضربان‌های شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شود به قلب انسان‌ها می‌رسد و انسان‌ها آن را علی رغم کوچکی خود بزرگ می‌پندارند و امروز غزه زبان فطرت شده است.

بذرافکن با بیان اینکه هم اکنون وارد فصل جدیدی از ارتباطات شده‌ایم، عنوان کرد: زمانی دشمن از حربه روایت اول استفاده می‌کرد، اما حالا با ایجاد هجو در خبر‌ها و روایت‌ها اجازه مفاهمه در پیام را نمی‌دهد، آن‌ها با ایجاد تردید در انزجار از اسرائیل و آمریکا، یک نوع سکون و سکوت را آرام آرام تزریق می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن برای مدیریت روایت، انگیزه‌ای به مراتب بیش از روایت اول دارد، ادامه داد: دشمن برای مدیریت روایت و مدیریت طوفان و سیلاب خشم ملت‌های جهان برنامه دارد و سر این کار تجربه دارد؛ ما در روایت زشتی دشمن باید بتوانیم روایت ساخت و روایت «چه باید کرد» را پیش روی چشم جهان بیاوریم و این مسوولیت بر عهده ماست، قدرت روایی خبرنگاران ما این است که ما چگونه از به میدان آوردن مردم می‌توانیم جهانی را بسازیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به فرموده امام که «راه قدس از کربلا می‌گذرد»، گفت: برخی می‌گویند چرا جمهوری اسلامی ایران ورود نمی‌کند، می‌گوییم: ما خیلی وقت است ورود کرده‌ایم؛ قلب تپنده انسانیت را امام (ره) در ایران به تپش وادار کرد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار