معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی ایلام با بیان اینکه سنت ها در برنامه های فرهنگی حفظ و بروزرسانی شوند، گفت: نقش تبلیغ در جامعه نقشی غیرقابل انکار است.
کد خبر: ۱۱۳۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ 24 November 2023
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین منوچهر رئیسی در دیدار با مسئول حوزه حضرت فاطمه زهرا(س) ایلام در آستانه ایام فاطمیه اظهار داشت: اگر اهل ایده هستیم می توان با ایده پردازی برنامه های فرهنگی را متناسب با وضعیت جامعه بروزرسانی کرد، حتی می توان در میان روحانیون یا اساتید دانشگاه همفکری بوجود بیاید و چنانچه به یک خط محتوایی مشترک برسیم می توان با توان مضاعف امورات فرهنگی را به نحو احسن پیش برد.
 
وی با بیان اینکه کار فرهنگی باید جریان ساز باشد، افزود: وضعیت کنونی جامعه نشان دهند عدم بروزرسانی تفکر فرهنگی است و در کشور ایده پردازهایی هستند که می توان از ایده های این افراد استفاده کرد.
 
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: الحمدالله حوزه علمیه خواهران فعال و دغدغه مند، بدون هیچ چشم داشتی در حال فعالیت ها فرهنگی هستند.
 
حجت الاسلام رئیسی بیان داشت: در آستانه ایام فاطمیه موضوع نقش مادری در تقویت پیوندهای اجتماعی بسیار مهم است، تعابیر متعددی در قرآن از مادر شده و اهمیت نقش مادری بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.
 
وی در ادامه نقش مادران در دفاع مقدس را کم نظیر دانست و گفت: مادرانی که با شهادت فرزندان خود خوشحال می شدند و اگر این نقش مقاومت انها نبود، در عرصه های مختلف موفقیت هایی که بدست آمده، ما امروز شاهد نبودیم و پشت همه موفقیت ها مادران بودند، در سال های اخیر ما شاهد مشکلاتی در جامعه بودیم و از دلایلی که می توان ذکر کرد، هم تحریم ها و هم فضای مجازی رها شده باعث شد که جوانان ما متاسفانه در دام جنگ شناختی دشمن گرفتار شوند.
 
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی ایلام افزود: دشمن به دنبال یک هدف بسیار مهمی است، ناامید کردن نسل جوان، اگر جوانان از انقلاب اسلامی ناامید شدند، این خطرناک است و جوان در این صحنه بدنبال فرهنگ مقاومت، پیشرفت در علوم و تکنولوژی نخواهد بود، رهبر معظم انقلاب موضع جهاد تبیین را مطرح کردند که جامعه روحانیت بعنوان یکی از مخاطبین اصلی این فرمان، باید تلاش کند و باید فضا توسط روحانیت تبیین شود و همچنین هر یک از افراد جامعه باید در حد توان خود نسبت به این فریضه مهم اقدام نماید.
 
وی در پایان تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی آماده دریافت ایده ها و نظرات نو در خصوص برگزاری برنامه های فرهنگی مختص به ایام فاطمیه جهت اجرا می باشد./ح
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار