مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز 100 میلیون تومان کمک بلاعوض جهت احداث مسکن پرداخت می شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶ 21 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج 21 پروژه عمرانی با اعتبار 158 میلیارد ریال در سطح روستاهای استان بوشهر به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این پروژه ها شامل آسفالت معابر، پیاده رو سازی، کانال دفع آب های سطحی، بهسازی معابر، دیوار حفاظتی ، چمن مصنوعی مینی فوتبال و دیوار ساحلی است که در روستاهای شهرستان های استان افتتاح می شود.

مقدم ادامه داد: اعتبار این پروژه ها از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن، شرکت ملی نفت ایران، تملک دارایی و قیر رایگان است.

وی از افتتاح 500 واحد مسکن روستایی با اعتبار هزار میلیارد ریال در هفته بسیج خبر داد و افزود: این واحدهای مسکونی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی است که در تمامی روستاهای استان بوشهر افتتاح و به بهره برداری می رسد و در اختیار مردم قرار می گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یادآور شد: براساس تفاهم نامه منعقد شده با بنیاد مستضعفان 50 میلیون تومان کمک بلاعوض و 2 تُن میله گرد و 10 تُن سیمان جهت ساخت این واحد های مسکونی به اقشار کم درآمدی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، تعلق می گیرد.

وی افزود: همچنین به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز 100 میلیون تومان کمک بلاعوض جهت احداث مسکن پرداخت می شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار