کد خبر: ۱۱۳۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ 21 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، علی اصغر احمدی در همایش ملی طرح سند تکام که در وزارت کشور برگزار شد با بیان اینکه این سند در راستای حفظ منافع و پیشرفت روستاها طراحی شده است، اظهار کرد:

سند طرح تکام ابلاغی وزارت کشور است که پس از ابلاغ به استان، کار در مازندران دنبال شد و طرح توانمندسازی ۵۰۰ روستای استان به دستور دکتر سید محمود حسینی پور استاندار مازندران آغاز شد.

وی از همراهی 10 دهیار منتخب مازندران در این همایش ملی خبر داد و افزود: در این همایش، دهیاران منتخب توانمندی و عملکرد روستای خود را به نمایش گذاشتند که مورد بازدید و توجه وزیر کشور و بقیه مقامات کشوری و بازدید کنندگان قرار گرفت.

مدیرکل امور روستایی مازندران هدف از این همایش را آشنایی بیشتر دهیاران منتخب از سند تکام اعلام و تصریح کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در روستاهای استان وجود دارد که در این طرح با شناسایی آنها، پیشرفت روستایی امکان‌پذیر است.

احمدی از دهیاران مازندران خواست تا برای پیشرفت روستا به ویژه در بخش تولیدی و اقتصادی طرح و برنامه داشته باشند، یادآورشد: اولویت نخست در روستاها ایجاد فرصت شغلی پایدار است که در سند تکام دیده شده است تا نرخ بیکاری در روستاها کاهشی شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار