مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از پیگیری برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی این استان از طریق وزارت نیرو خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶ 21 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، رضا داوودی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از پیگیری برای تکمیل پروژه آبرسانی استان در دیدار استاندار کرمانشاه و نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با وزیر نیرو سخن گفت و اظهار کرد: محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه و عبدالرضا مصری نائب رئیس مجلس و نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت روز گذشته (دوشنبه، ۲۹ آبان‌ماه) نشستی با وزیر نیرو در راستای پیگیری پروژه‌های آبرسانی استان داشتند.

وی تکمیل آبرسانی به شهر کرمانشاه و همچنین تکمیل آبرسانی اضطراری به شهر‌های هرسین و جوانرود را با اختصاص اعتبارات مناسب در قالب مصوبات قابل ذکر این دیدار بیان کرد و افزود: در تلاش هستیم با تزرق به موقع اعتبارات تا قبل از تنش آبی سال ۱۴۰۳ به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اضافه کرد: اجرای خط انتقال شرق کرمانشاه مهمترین بحث مطرح شده در حوزه آبرسانی این شهر بود، که در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی برخوردار است که با تکمیل آن مناطق جنوبی شرقی و شرق کرمانشاه تنش‌زدایی خواهد شد.

تنش شهر هرسین از دیگر مباحث مطرح شده دیدار استاندار کرمانشاه و نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با وزیر نیرو بود که داودی به آن اشاره کرد و افزود: پروژه آبرسانی به شهر هرسین ۷۰ درصد پیشرفت دارد و جزء پروژه اولویت‌دار ویژه استاندار کرمانشاه است.

وی حفر ۸ حلقه چاه، اجرای خط انتقال به طول ۷ کیلومتر، تکمیل مخزن ۳ هزار مترمکعبی ایستگاه را از جمله مولفه‌های مهم پروژه آبرسانی شهر هرسین دانست و گفت: در قرارگاه آبرسانی کرمانشاه تأکیدات ویژه‌ای برای این سه پروژه (کرمانشاه، هرسین و جوانرود) حتی شهر کرند شده که ان‌شاءالله در اسرع وقت قبل از تنش آبی سال ۱۴۰۳ به اتمام خواهند رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار