کد خبر: ۱۱۳۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ 19 November 2023

 

به گزارش تابناک از گچساران،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت اجرایی در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

به مناسبت هفته بسیج و در  نشست خبری فرمانده مقاومت بسیج شهرستان گچساران با اصحاب رسانه، سرهنگ ناصر صالحی با اشاره به اینکه هفته بسیج امسال با شعار “بسیج امید ملت ایران” خواهد بود، گفت:  این هفته فرصتی برای بیان عملکرد و دستاورد‌های بسیج و سپاه است که این مهم با اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت اجرایی خواهد شد.

وی گفت؛ مهم‌ترین برنامه‌های این هفته،فضا سازی محیط در کل ادارات ، برگزاری نشست های جهاد تبیین و اهداف انقلاب اسلامی و بسیج، عطر افشانی قبور شهدا، اعزام تیم های جامعه پزشکی به روستاهای محروم شهرستان به جهت خدمت رسانی به مناطق محروم و حاشیه شهر ،برپایی میز خدمت با حضور مسوولان و اعضای شورای ادرای، برپایی میز خدمت در نماز جمعه، اجتماع بزرگ بسیجیان ، دیدار با خانواده شهدا و حضور پرشور بسیجیان در نماز جمعه از جمله برنامه های هفته بسیج خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه خدمات ادارات در هفته بسیج پررنگ تر از روزهای دیگر خواهد بود، عنوان کرد: تجلیل از بسیجیان ادارات، رزمایش اقتدار محله ، برپایی گشت رضویون، پویش نذر خون، در این هفته با حضور مسوولان انجام خواهد گرفت.

ناصری ادامه داد: بیش از پنجاه جهیزیه به زوج های نیازمند از مبلغ ۳۰ الی ۵۰ میلیون تومان به زوج های نیازمند اهدا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران بیان کرد: اجرای طرح همراه و همگام با کشاورزان، رفع مشکلات مدارس هدف، اعزام بسیجیان به جهت انجام کار جهادی به روستاهای محروم، برگزار ی مسابقات ورزشی ، راهپیمایی و گردهمایی بسیجیان کارگر، احداث و افتتاح بازارچه زنان ،برگزاری یادواره شهدای شاخص ، تجلیل از مادران شهدا، گردهمایی حلقه صالحین از جمله برنامه هایی است که در هفته بسیج در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار