دبیر ستاد امر به معروف و نهی از مُنکر استان اصفهان گفت: روحیه ۲۵ آبان هنوز هم در دل مردم اصفهان زنده است و با ارائه خدمت، گذشت و ایثار به جامعه ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ 16 November 2023

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن مظاهری به مناسبت ۲۵آبان روز حماسه وایثار اصفهان افزود: این روحیه در موضوع های مختلف بین مردم این دیار وجود دارد و هنگامی‌که زلزله و سیل در گوشه و کنار این کشور رخ می دهد اصفهان یکی از اولین استان‌هایی است که بیشترین تیم های جهادی و کمک های مادی را به استانهای زلزله زده ارسال می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین معروف‌های اسلامی بنام گذشت، ایثار، جهاد و شهادت در حماسه ۲۵ آبان از استان اصفهان ظهور کرد و در یک اتفاق بسیار بزرگ نشان داده شد که مردم این استان نه تنها جوان‌های خود را برای حفظ دین و نظام اسلامی تقدیم کردند بلکه با استقبال بسیار با شکوه و بی نظیر شهدا را تشییع و خاکسپاری کردند و چندین هزار نفر دیگر از این استان برای دفاع از ارزش‌ها و نظام اسلامی به جبهه ها اعزام شدند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از مُنکر استان اصفهان با بیان اینکه بیست و پنجم آبان روز ظهور این صفات حسنه و الهی مردم اصفهان است، خاطرنشان کرد: امروز روحیه ۲۵ آبان در فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و جهاد علمی ظهور و بروز دارد و اینگونه فعالیت‌ها و تولیدات علمی بی نظیر رتبه علمی کشور و استان را در سطح بالایی نگه داشته است.

وی اضافه کرد: این روحیه بین کشاورزان و اصناف مختلف جامعه نیز با ارائه خدمات مختلف به مردم هنوز هم ادامه دارد و عرصه خدمت را در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات به جامعه ارائه می دهند.

حجت الاسلام مظاهری بیان کرد: ظهور روحیه ۲۵ آبان یعنی ظهور خدمت، گذشت و ایثار که امروز هم در بین مردم این استان به‌صورت فراوانی وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار