رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از آماده باش آتش نشانان در مسیر راهپیمایی محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین برای تامین ایمنی راهپیمایان در این روز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ 18 November 2023

به گزارش «تابناک البرز» محمد یساولی درباره تمهیدات سازمان آتش‌نشانی برای تأمین ایمنی مراسم راهپیمایی محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، در کرج اذعان کرد: علاوه بر آماده‌باش ۳۲ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر کرج، گروه‌هایی از آتش‌نشانان شامل ۱۵ نفر آتش‌نشان به همراه ۵ دستگاه خودروی عملیاتی در ۵ نقطه از مسیر مشخص شده، مستقر می‌شوند و تا پایان مراسم و عادی شدن رفت و آمد حضور خواهند داشت تا وضعیت ایمنی محدوده تحت پوشش خود را کنترل کنند. 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: مسیر راهپیمایی مردم شهید پرور کرج از میدان شهدا تا مصلی امام خمینی(ره) تعیین شده است.

یساولی ادامه داد: از مردم تقاضا داریم همکاری لازم را با آتش نشانان داشته باشند و درصورت بروز حادثه، از محل آن فاصله بگیرند و به‌سرعت موضوع را به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی یا اکیپ‌های مستقر در مسیر راهپیمایی اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار