فرمانده انتظامی استان ایلام؛
فرمانده انتظامی استان ایلام بیان داشت : با هدف افزایش نشاط خدمتی و ایجاد مهارت شغلی برای کارکنان وظیفه، پلیس استان با کمک ارگان های متولی اقدام به برگزاری ۴۲ دوره آموزش مهارت شغلی برای سربازان کرده است.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ 17 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال سلمانی افزود : با همکاری ادارات جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، فنی و حرفه‌ای، جمعیت هلال احمر، فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکنون ۸۲۶ نفر از سربازان وظیفه موفق شدند دوره های مهارت آموزی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

وی  گفت :  با اشاره به اینکه سربازان وظیفه پس از پشت سرگذاشتن دوره های مهارت آموزی گواهینامه معتبر از سوی فنی و حرفه ای دریافت می کنند.

سردار سلمانی خاطرنشان کرد : با مساعدت قرارگاه مهارت آموزی در مرکز و همکاری ارگان های همسو کارگاه مهارت آموزی سربازان در استان تجهیز و کارکنان وظیفه در رشته های مکانیکی، جوشکاری،آشپزی،خبازی، برق کشی و دیگر رشته های فنی آموزش می بینند.

وی  در بخش دیگری از سخنانش از اجرای مسابقات مهارتی با همکاری اداره فنی و حرفه ای خبرداد و گفت: این مسابقات که با شعار پنجه های کارامد و اشتغال سرآمد آغاز و سربازان وظیفه در ۱۵ رشته شامل تعمیرات موبایل،تعمیرات خودرو،برق خودرو،جوشکاری و ... به رقابت می پردازند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار