رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم گفت: راهپیمایی مردم قم با عنوان دفاع از کودکان غزه در ساعت 15 روز شنبه 27 آبان ماه از میدان فلسطین به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ 16 November 2023

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ذاکری در گفت‌وگویی از تلاش دستگاه‌ها در برپایی مراسم باشکوه یوم الله 13 آبان در قم قدردانی کرد و با اشاره به برگزاری راهپیمایی در تعداد زیادی از شهرها و روستاهای کشور این اقدام را قابل تحسین و کم نظیر برشمرد.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی‌ها و تجمعات عمومی و صنفی مختلف از روز 15مهرماه (آغاز عملیات طوفان الاقصی) تاکنون در حمایت و گرامیداشت شهدای غزه افزود: به طور میانگین هر روز در شهر قم برنامه‌ای به عنوان حمایت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین از طرف اقشار مختلف، اصناف و دستگاه‌ها و مراکز مختلف برگزار شده است و هنوز هم مطالبات مردمی برای برپایی اجتماعات بزرگ و عمومی وجود دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم با اشاره به تصمیم ستاد قدس و انتفاضه و اتفاق‌نظر بر برپایی راهپیمایی در سراسر کشور خاطرنشان کرد:  در شهر مقدس قم راهپیمایی با عنوان دفاع از کودکان غزه در ساعت 15 روز شنبه مورخ 27 آبان ماه از میدان فلسطین (جنب مصلی قدس) آغاز و از مسیر بلوار نیایش، میدان جانبازان، خیابان شهدا به سمت حرم مطهر، صحن امام رضا(ع) دنبال خواهد شد.

ذاکری گفت: در راستای حمایت از مظلومان غزه شب جمعه مراسمی در آستان حضرت فاطمه معصومه(س) با برنامه محوری دعا و توسل و یادبود شهدای غزه با مداحی میثم مطیعی و جمعه نیز یادواره شهدای استان در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار