مسؤول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (عج) گفت: نسل جدید نیازمند تبیین واقعیت‌هاست و اگر ما روایت اول نباشیم دشمن آنطور که دلش می‌خواهد روایت و القا می‌کند و این باعث می‌شود ذهن نسل جدید ما دچار انحرافات شود.
کد خبر: ۱۱۳۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵ 16 November 2023

به گزارش تابناک قم، حسین یکتا مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (عج) امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه «روایت پیشرفت» که در قم برپا شده است، اظهار کرد: اتفاقاتی که در این نمایشگاه در حال رخ دادن است، نشان از رقم خوردن اتفاقات بزرگی توسط منابع انسانی و استعدادهای جوان موجود در کشور با تفکر جهادی است.

وی افزود: وقتی گروه یا جمعیتی با تفکر و نگاه جهادی کاری انجام می‌دهد آن اقدام سرشار از خیر و برکت می‌شود؛ در این دولت هم این اتفاق رقم خورده و وقتی نمودارها و شاخص‌ها را بررسی می‌کنیم، متوجه می‌شویم دولت مردمی در مدت زمان کمی بیشترین بهره‌وری‌ را داشته  است.

یکتا در ادامه تصریح کرد: تبیین دستاوردهای دولت برای مردم، روحانیون و طلاب باعث می‌شود هر نفری که از این نمایشگاه بازدید می‌کند تبدیل به یک رسانه شود و در این صوت شاهد خواهیم بود که هر نفر در هرجایگاهی که هست، جهادگر تبیین و روایت کننده اقدامات دولت مردمی خواهد شد.

این یادگار دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نسل جدید نیازمند تبیین واقعیت‌هاست و اگر ما روایت اول نباشیم دشمن آنطور که دلش می‌خواهد روایت و القا می‌کند و این باعث می‌شود ذهن نسل جدید ما دچار انحرافات شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار