مدیرکل کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان اصفهان با اشاره به برپایی بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی استان ، از وجود بخشی به عنوان «کودکان غزه » در این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵ 14 November 2023

مهدی آقایاری افزود: این جشنواره در ۶ بخش شامل «مدرن و کلاسیک»، «آیینی و سنتی»، «جایزه ویژه سردار سلیمانی»، «زبان اشاره» ، «قصه‌های امنیت» و «کودکان غزه» در اصفهان برپا می‌شود.

وی مجموع آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره را ۳۹۸ اثر قصه گویی عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۵۸ اثر به برگزیده شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان افزود: برگزیدگان این جشنواره در روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان با ارائه آثار خود با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: برگزیدگان ۲۹ آبان مشخص و به دبیرخانه کشوری جشنواره قصه گویی معرفی می‌شوند.

وی یادآور شد: این جشنواره با همکاری سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ، معاونت فرهنگی شهرداری منطقه چهار اصفهان و به ویژه مجموعه فرهنگی باغ غدیر، مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بیسج استان و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار می‌شود.

آقایاری افزود: استقبال قصه گویان در این دوره از جشنواره به ویژه در بخش مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها بنا بر بررسی‌های داوران بیشتر است.

وی همچنین به افزایش شرکت کنندگان در بخش «آیینی سنتی» نسبت به دوره قبل این جشنواره اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف مهم این جشنواره شناساندن هنر قصه گویی بیش از پیش در بین مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار