سرپرست هواشناسی کرمانشاه:
سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه گفت: موج بارشی قوی تری از دوشنبه هفته آینده در استان کرمانشاه پدید می‌آید.
کد خبر: ۱۱۳۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ 16 November 2023

علی محمد زورآوند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس بررسی داده‌های هواشناسی استان کرمانشاه با تضعیف شرایط ناپایدار در جو منطقه طی ساعاتی از امروز و فردا (جمعه) دوباره شاهد رگبارهای پراکنده و موقت باران هستیم.

وی افزود: طی این مدت شرایط برای تشکیل مه صبحگاهی به ویژه در مناطق سردسیر و معتدل فراهم است و در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده پدیده قابل ذکری برای استان کرمانشاه پیش‌بینی نمی‌شود.

سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از امروز (پنجشنبه) تا روز یکشنبه در حالی که دمای هوای روزانه به آرامی افزایش می‌یابد، دمای شبانه روندی کاهشی خواهد داشت.

وی گفت: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه گذر سامانه بارشی دیگری سبب بارندگی همراه با وزش باد نسبتا شدید و کاهش نسبی دمای هوا در بیشتر نقاط استان کرمانشاه می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در ٢۴ ساعت گذشته دمای هوا در شهر کرمانشاه بین حداقل ٩ و حداکثر ١۴ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

وی ابراز کرد: در این بازه زمانی خسروی با بیشینه دمای ٢٠ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرستان سنقر با کمیته دمای ۶ درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار