مدیر مشارکت های اقتصادی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)،
اختصاصی تابناک - مدیر مشارکت های اقتصادی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، از اجرای ۳۰هزار طرح زنجیره سبز و آبی توسط این بنیاد خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۲هزار طرح در بخش زنجیره سبز و ۸ هزار طرح در زنجیره آبی پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۳۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶ 16 November 2023

اجرای 30 هزار طرح زنجیره سبز و آبی توسط بنیاد برکتاجرای 30 هزار طرح زنجیره سبز و آبی توسط بنیاد برکتاجرای 30 هزار طرح زنجیره سبز و آبی توسط بنیاد برکت

دکتر رضا پسندیده در گفتگو با خبرنگار تابناک، اظهار کرد: بنیاد برکت حول محور دو زنجیره آبی ،موارد مربوط به شیلات و تولیدات دریایی و سبز ،موارد مربوط به کشاورزی و صنایع غذایی گام بر می دارد.

 وی از اجرای طرح های زنجیره سبز و آبی توسط بنیاد برکت خبر داد و افزود: ۸ هزار طرح کوچک و خرد در زنجیره آبی و شیلاتی و ۴۶ طرح بنگاهی و بزرگ مقیاس مورد حمایت بنیاد برکت قرار می گیرند.


 مدیر مشارکت های اقتصادی بنیاد برکت، از اجرای ۲۲ هزار طرح خرد و کوچک در زنجیره سبز توسط این بنیاد خبر داد و بیان کرد: در این زنجیره ۹۴ طرح بنگاهی و بزرگ مقیاس در بخش کشاورزی مورد حمایت بنیاد برکت قرار می گیرد.
دکتر رضاپسندیده با تاکید بر لزوم حمایت از طرح های شیلاتی نوآور در گیلان، اضافه کرد: حل چالش های پیش روی صنایع شیلاتی کشور از مهم ترین اهداف بنیاد برکت است.
وی، ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم را از دیگر اهداف مهم بنیاد برکت برشمرد و افزود: بنیاد برکت از طرح های اشتغالزایی در مناطق روستایی و مناطق محروم حمایت می کند.

مدیر مشارکت های اقتصادی بنیاد برکت از اجرای بیش از ۳۰۰ هزار طرح خرد و کوچک در کشور خبر داد و اضافه کرد: اجرای حدود ۱۳۰ هزار طرح خرد و کوچک در دستور کار بنیاد برکت در سال جاری قرار دارد.
پسندیده از اجرای ۱۲۵۰ طرح بنگاهی و بزرگ مقیاس در کشور خبر داد و بیان کرد: امسال بیش از ۳۰۰ طرح بنگاهی مورد حمایت بنیاد برکت قرار می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار