ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با حضور استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، معاونین استاندار،اعضای شورای برنامه‌ریزی و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در سالن جلسات شماره ۱ استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵ 16 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، جهانگیر شاهینی رئیس سازمان در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اعتبارات محرومیت زدایی استان بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۲ به میزان ۲۶۳ میلیارد تومان سهم کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود : این میزان اعتبار در بخش‌های راه روستایی و عشایری، آب روستایی، مدارس و مسکن محرومان استان تخصیص خواهد یافت.
شاهینی ادامه داد : سهم راه روستایی و عشایری از اعتبارات محرومیت زدایی ۴۵ میلیارد تومان، مدارس ۶۶ میلیارد تومان و آب روستایی ۶۷ میلیارد تومان است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یادآور شد : سهم سازمان‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل بهزیستی برای ساخت مسکن محرومان به ترتیب ۵۱ میلیارد تومان و ۳۴ میلیارد تومان است.

شاهینی گفت : اولویت توزیع و تخصیص اعتبارات با پروژه‌های نیمه تمام در حوزه محرومیت زدایی است که تا پایان سال ۱۴۰۲ تمام شوند و هیچ پروژه جدیدی تعریف نمی‌شود.
در ادامه جلسه آئین رونمایی از اسناد توسعه استان همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد این اسناد شامل سند توسعه، نظریه پایه و سند چشم انداز توسعه استان است.
سپس مصوبات کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست به رای گذاشته شد و با تعدادی از طرح‌ها موافقت شد و برخی از طرح‌ها نیز جهت بررسی بیشتر مجددا به دستگاه مربوطه ارجاع داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار