مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه اجرای طرح بخشودگی جرایم و عضویت رایگان در هفته کتاب و کتابخوانی در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹ 15 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر محمد امین بهرامی به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی و اجرای برنامه‌های متنوع آن اشاره و اظهار کرد: بر اساس این برنامه‌ها طرح عضویت رایگان به مدت سه روز و در روز‌های ۲۳، ۲۴ و ۲۵ آبان ماه در کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند با مراجعه به سایت samanpl.ir یا پرتال کتابخانه عمومی مورد نظر خود کد تخفیف عضویت را دریافت کنند و سپس به کتابخانه مراجعه و با ارائه مدارک شخصی کارت عضویت یکساله دریافت کنند.

بهرامی بیان کرد: عضویت افراد در کتابخانه به مدت یکسال اعتبار داشته و اعضای فعال می‌تواند با داشتن کارت عضویت یک کتابخانه از خدمت امانت کتاب کتابخانه‌های سراسر کشور بهره‌مند شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: تاریخ دریافت کد عضویت رایگان از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۲ به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خواهد بود که با دریافت کد تخفیف توسط افراد تا تاریخ ۲۴ آذر ماه سال جاری اعتبار دارد.

بهرامی همچنین تاکید کرد: در سی و یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، در کتابخانه‌های عمومی طرح بخشودگی جرایم دیرکرد کتاب در کتابخانه‌های عمومی در طول هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۳ لغایت ۳۰ آبان اجرا خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار