مدیرکل انتقال خون کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: از ابتدای مهر ماه تا ٢١ آبان ماه مجموع مراجعین انتقال خون کرمانشاه ١٠ هزار و ٩١ نفر بوده که هشت هزار و ١١٣ نفر موفق به اهدای خون و پلاکت شدند.
کد خبر: ۱۱۳۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰ 13 November 2023

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: پویش کتاب خون به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در سراسر کشور راه اندازی شده و در استان کرمانشاه نیز اجرا می‌شود.

وی افزود: از کارکنان کتابخانه‌های سراسر کشور و استان کرمانشاه دعوت به عمل آمده که در این پویش شرکت کرده و اقدام به اهدای خون کنند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه تصریح کرد: اطلاع‌رسانی مرتبط با این پویش از طریق رسانه‌های جمعی انجام شده و از ٢۴ آبان ماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

وی گفت: از ابتدای مهر ماه تا ٢١ آبان ماه مجموع مراجعین انتقال خون ١٠ هزار و ٩١ نفر بوده که هشت هزار و ١١٣ نفر موفق به اهدای خون و پلاکت شدند.

این مقام مسئول عنوان کرد: از این تعداد ٢۴٧ نفر پلاکت سینگل اهدا کردند و کل اهدای خون ما هفت هزار و ٨۶۶ واحد خون بوده که از این میزان پنج هزار و ١۵ نفر در شهرستان کرمانشاه و ٢ هزار و ٨۵١ نفر مربوط به تیم‌های سیار حاضر در شهرستان‌های استان بودند.

وی در خصوص برنامه خون گیری سیار ادامه داد: در تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه از جمله کنگاور و اسلام آباد غرب به صورت ثابت در یک بازه زمانی حضور داریم و برخی شهرستان‌ها هر ٢ هفته یکبار برنامه خون گیری سیار وجود دارد.

این مقام مسئول ابراز کرد: چند بخش جدید هم تیم اعزام می‌کنیم که بایگان از جمله آن است و هفته آینده برنامه‌ریزی برای بخش کوزران انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار