مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان از اجرای طرح جهش تولید در ۳۷۰ هزار هکتار از اراضی دیم استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ 12 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، مجید طائف ظهر امروز در گردهمایی و نشست تخصصی کارشناسان ناظر پهنه طرح جهش تولید در دیمزار‌های لرستان، اظهار کرد: مدیران شهرستان، کارشناسان مجری و مسوولین مراکز خدمات و کارشناسان و عوامل نظارتی که تعداد آن‌ها ۴۵۰ نفر کارشناس است در این نشست حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این گردهمایی دوره رسیدن به تعهد مشخص شده است که شامل ۳۷۰ هزار هکتار محصولات زراعی، غلات، حبوبات، دانه‌های روغنی و گیاهان علوفه‌ای و گیاهان دارویی است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان، یکی دیگر از اهداف این نشست را ثبت درست اطلاع در سامانه و ادوات کشاورزی دانست و افزود: تعهد امسال ۶۶ میلیارد تومان تسهیلات با سود ۴ درصد و بازپرداخت ۷ ساله است که تا کنون ۵۴ ادوات کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان جذب شد.

طائف بیان داشت: نهاد‌های کشاورزی که باید در اختیار کشاورزان قرار بگیرد، شامل سم، کود، بذر مال، اسید‌ها و ... است.

وی با بیان اینکه امسال سال سوم اجرای طرح جهش تولید در دیمزار‌های لرستان و در کشور سال سال چهارم است، گفت: درصدد تحقق کامل طرح با تلاش و کوشش برنامه‌ریزی شده هستیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان افزود: با تلاش‌های صورت گرفته بخش زیادی از این جامعه که بیشتر روستایی بوده، تحت جامعه حمایتی ستاد هستند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار