معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه 5 درصد از داوطلبان رد صلاحیت شده‌اند، افزود: 30 درصد از داوطلبان هم، عدم احراز هویت شده‌اند که طبق قانون مجاز به پیگیری هستند.
کد خبر: ۱۱۳۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 12 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان با بیان اینکه نتایج اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخابات اطلاع‌رسانی می‌شود، اظهار کرد: مرحله بررسی وضعیت داوطلبان، توسط هیأت اجرایی مستقل انجام شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه ۵ درصد از داوطلبان رد صلاحیت شده‌اند، افزود: ۳۰ درصد از داوطلبان هم، عدم احراز هویت شده‌اند که طبق قانون مجاز به پیگیری هستند.
در ادامه این جلسه مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با بیان اینکه طبق قانون، همه دستگاه‌های اجرایی باید سامانه الکترونیک ثبت شکایات داشته باشند، تصریح کرد: دفتر فناوری در حال رصد امور است، ضمن اینکه ثبت قرارداد‌ها و انتشار آن هم باید شفاف انجام شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان بر لزوم اجرای طرح حدنگاری طبق قانون تاکید کرد و گفت: املاک موجود در سطح استان باید ثبت قانونی شود، ضمن اینکه همه شهرداری‌ها هم باید سامانه الکترونیکی داشته باشند.
همچنین عباس بابایی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی برای آمادگی در راستای مواجهه با بحران‌ها افزود: مانور مقابله با حوادثی مانند سیل و زلزله در زنجان برگزار می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه همه دستگاه‌های وظیفه حضور در مانور را دارند، افزود: در چند روز آینده مانور ساعت صفر برگزار می‌شود تا ضمن ارزیابی وضعیت استان، آمادگی هم‌افزایش یابد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار