فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: انواع لوازم قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد ریال در پردیس کشف و توقیف شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸ 12 November 2023

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار القاصی مهر روز یکشنبه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وجود تعداد لوازم خانگی در انباری در شهر پردیس پیگیری موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی پردیس پس از اخذ مجوز قضایی به محل اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف لوازم خانگی قاچاق شدند.

این مسئول با بیان این که کارشناسان ارزش محموله کشف را ۱۶ میلیاردریال برآورد کردند، توضیح داد: پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار القاصی مهر اضافه کرد: پدیده شوم قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی در جامعه محسوب می‌شود و پلیس با افرادی که بخواهند با واردات کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه وارد کند در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

سارق به عنف در کمتر از ۲ ساعت در پردیس دستگیر شد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس اظهار داشت: طی تماس تلفنی فردی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و اعلام وقوع سرقت به عنف در شهر دماوند (سرقت مدارک, ۲۰ میلیون ریال وجه نقد و پاسپورت ) و وقوع سرقت مشابه دستگیری متهم در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ بومهن قرار گرفت.

سرهنگ مراد صارمی افزود: با رصد دوربین‌های مدار بسته و پیگیری‌های صورت گرفته و شگردهای پلیسی متهم شناسایی و در یک عملیات پلیسی و ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته خودرو متهم توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

این مسئول با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و ضمن سپاسگزاری از شهروندان درخواست و انتظار داریم تا در صورت مشابه با هرگونه جرمی در شهرستان مراتب را به پلیس

۱۱۰ اطلاع دهند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار