استاندار کرمانشاه خبر داد؛
استاندار کرمانشاه گفت: زیرساخت‌های گردشگری در جوانرود باید تقویت شود و مراکز جدید تفریحی در این شهرستان احداث شود.
کد خبر: ۱۱۳۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 11 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی عصر امروز ( شنبه ۲۰ آبان ماه) در نشست با معتمدان و بزرگان شهرستان جوانرود که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: حرکت مردم و مسئولین دوشادوش یکدیگر آینده‌ای روشن برای شهرستان جوانرود در پی خواهد داشت.

وی افزود: وجود بازارچه مرزی جوانرود و تردد زیاد مسافران به این شهرستان زمینه را برای تبدیل شدن جوانرود به قطب گردشگری تجاری در استان فراهم می‌کند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های جذب گردشگران برای این شهرستان ضروری است و باید از ظرفیت سرمایه گذاران بومی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه باید بوستان‌ها، مراکز تفریحی و بازارچه های جدید احداث شود، خاطرنشان کرد: ما به عنوان مسئولین اجرایی از ابن اقدامات پشتیبانی می‌کنیم.

مدیر ارشد استان کرمانشاه ادامه داد: پیگیری های لازم برای مجاز شدن چند معبر برای کوله بری هستیم و در حال مذاکره با طرف عراقی برای اجرای طرح هستیم.

صحرایی گفت: به کارگیری فرمانداری جوان و فعال با نگاه کارشناسی از این منطقه نشان اعتماد و استفاده از نیروهای بومی است

استاندار کرمانشاه افزود: وضعیت جوانرود در بحث بافت فرسوده بهتر است اما در مجموع موضوع بازسازی بافت های فرسوده در استان کرمانشاه عملکرد رضایت بخشی وجود نداشته است.

وی عنوان کرد: موضوع بافت فرسوده استان را در نشست با وزیر راه و شهرسازی مطرح می‌کنم تا با مشوق به بازسازی این مناطق سرعت ببخشیم.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: در خصوص زلزله نیز هنوز بسیاری از زیرساخت ها به صورت کامل بازسازی نشده است و باید آن‌ها را برطرف کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار