امام جمعه شیرازگفت: این رژیم غاصب تاکنون بیش از ۱۳۰ تانک پیشرفته مرکاوای خود را از دست داده و مقاومت فلسطین با پایداری خود، اسراییل را به زانو در آورده است.
کد خبر: ۱۱۳۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴ 11 November 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز گفت: این رژیم غاصب تاکنون بیش از ۱۳۰ تانک پیشرفته مرکاوای خود را از دست داده و مقاومت فلسطین با پایداری خود، اسراییل را به زانو در آورده است.
آیت الله دژکام افزود:مقاومت حماس در موضوع طوفان الاقصی مستقل عمل کرده و با وجود اتهام برخی کشور‌ها از جمله آمریکا به ایران کشور ما نقشی در اجرای آن عملیات نداشته و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها این موضوع را اعلام کرده اند.
امام جمعه شیراز در ادامه با اشاره به روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار افزود: ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از سیاست‌های رهبر معظم انقلاب است و در سفر رییس جمهور به فارس راه اندازی کتابخانه مرکزی شیراز در دستور کار قرار گرفته که باید به زودی اجرایی و عملیاتی شود.
نماینده، ولی فقیه در فارس گفت: اگر در دنیا می‌خواهیم حرف بزنیم باید ایرانی قوی داشته باشیم و در ابعاد مختلف، مخصوصا در زمینه‌های سخت افزاری، نرم افزاری و توسعه دریا محورکشور را قوی کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار