مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از برخورداری 458 هزار و 46 واحد از نعمت گاز طبیعی در بخش‌های صنعتی، عمومی و خانگی استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰ 10 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، رحیم سلیمانی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به زیرپوشش قرارگرفتن ۶ هزار و ۱۸۸ مشترک جدید در سال‌جاری اظهار کرد: شرکت گاز زنجان همواره در راستای توزیع عادلانه رفاه در مناطق محروم و کم‌برخوردار توجه ویژه داشته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اشتراک‍‌پذیری ۳۹۷ هزار و ۶۰۷ مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی و عمومی استان زنجان، افزود: امسال در استان ۳۲ هزار و ۶۹۴ مشترک در بخش عمومی و ۲ هزار و ۴۸۱ مشترک در بخش صنعتی از خدمات گاز رسانی بهره‌مند می‌شوند.

وی بخش عمده مصرف‌کنندگان استان را بخش خانگی عنوان کرد و یادآور شد: در استان زنجان تاکنون ۳۶۲ هزارو ۴۳۲ مشترک در بخش خانگی شهری و روستایی تحت پوشش خدمات گازرسانی قرار گرفته‌اند که ۲۳ هزار و ۹۳۴ مشترک از آن‌ها به همت مسئولان در دولت سیزدهم انجام پذیرفته است.

سلیمانی‌نژاد در ادامه با تأکید بر مدیریت مصرف گاز در بخش‌های مختلف به‌ویژه بخش خانگی، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش عمده مصرف گاز استان در بخش خانگی صورت می‌گیرد، رعایت اصول الگوی بهینه مصرف گاز و نهادینه‌کردن آن در جامعه می‌تواند در ایجاد شبکه پایدار و رفع ناترازی آن موثر باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به تداوم اجرای طرح‌های ارزشمند شبکه‌گذاری و گازرسانی در استان، تصریح کرد: صنعت گاز می‌تواند یکی از محور‌های اصلی و مهم توسعه اقتصادی و اجتماعی در جامعه باشد، به طوری که an> با توسعه شبکه گاز رسانی، زمینه ایجاد اشتغال پایدار، افزایش درآمدزایی، جذب سرمایه‌گذار و افزایش صادرات و در نهایت رشد و رونق اقتصادی در استان و کشور را فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مصرف گاز در کشور نسبت به نرم جهانی بالا بوده و باید رعایت مصرف بهینه آن سرلوحه کار‌ها قرار گیرد، تاکید کرد: فرهنگ‌سازی رعایت اصول بهینه و صرفه‌جویی گاز در کنار اجرای عملیات شبکه‌گذاری و اشتراک‌پذیری لازم و ضروری است و رشد و شکوفایی کشور در سایه رعایت اصول مصرف بهینه گاز طبیعی و توسعه خدمات‌رسانی خواهد بود.

سلیمانی نژاد در پایان ادامه داد: امیدواریم با همکاری و همراهی مسئولان و مردم، همه هموطنان عزیزمان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار