محمدرضا جلالی در حاشیه جلسه بررسی ابعاد حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد «گام اول رهایی» لنگرود
کد خبر: ۱۱۳۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 08 November 2023

مصدومان و مجروحان را جهت درمان سوختگی به بیمارستان ولایت رشت منتقل کردیم.مصدومان و مجروحان را جهت درمان سوختگی به بیمارستان ولایت رشت منتقل کردیم.مصدومان و مجروحان را جهت درمان سوختگی به بیمارستان ولایت رشت منتقل کردیم.مصدومان و مجروحان را جهت درمان سوختگی به بیمارستان ولایت رشت منتقل کردیم.مصدومان و مجروحان را جهت درمان سوختگی به بیمارستان ولایت رشت منتقل کردیم.

محمدرضا جلالی در حاشیه جلسه بررسی ابعاد حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد «گام اول رهایی» لنگرود که با حضور اعضای کمیسون اجتماعی مجلس برگزار شد، این اتفاق را بسیار دلخراش دانست و اظهار کرد: طبق شواهد و قرائن به دست آمده از ایستگاه آتش نشانی، گزارش حریق در ساعت ۵:۳۱ صبح روز جمعه، ۱۲ آبان ماه به این واحد اعلام می شود که طی دقایقی بسیار کوتاه به محل حریق می رسند به گزارش تابناک گیلان.
وی با بیان اینکه آتش نشانان ظرف چند دقیقه به محل حادثه می‌رسند، افزود: آتش‌نشانان پس از شکستن قفل درب کمپ وارد می‌شوند و تعدادی از افراد داخل کمپ را نجات می‌دهند؛ البته تعدادی نیز فوت کرده بودند.
فرماندار لنگرود با اشاره به سوختگی‌های ۲۰ تا ۶۰ درصدی ۱۷ نفر نجات یافته، تصریح کرد: مصدومان و مجروحان را جهت درمان سوختگی به بیمارستان ولایت رشت منتقل کردیم.
جلالی با بیان اینکه اینکه 32 فوتی حادثه جهت شناسایی هویت به پزشکی قانونی منتقل شدند، عنوان کرد: مسئولان استان و شهرستان با محوریت استاندار گیلان در محل حادثه حضور داشتند و با هماهنگی رئیس کل دادگستری، بررسی علت حادثه و تعیین هویت اجساد در دستور کار ویژه قرار گرفت. همچنین اقدام به بسیج امکانات برای درمان مصدومین شده و به زودی نتیجه بررسی ها درباره علل حادثه اعلام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار