فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: طی یک عملیات پلیسی تعقیب و مراقبت، سارقان طلاجات در کمتر از یک ساعت پس از ارتکاب سرقت در حین خروج از استان بوشهر به همراه پنج میلیارد ریال طلای سرقتی در شهرستان دیلم دستگیر شدند .
کد خبر: ۱۱۳۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 06 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات یکی از بانوان در شهر گناوه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مامورین پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت در صحنه حاضر و پس از انجام کار اطلاعاتی و تخصصی در محل وقوع سرقت، با استفاده از اقدامات فنی و تحقیقات محلی خودروی مورد استفاده توسط سارقان را شناسایی و ضمن اطلاع رسانی سریع و اجرای طرح مهار در سطح شهرستان‌های همجوار، همزمان تیمی از پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ جانبازان به سمت شهرستان دیلم و خروجی استان اعزام شدند.

سوسنی ابراز داشت: با مسجل شدن خروج سارقان به سمت استان خوزستان، آمادگی لازم به ایستگاه بازرسی "بی بی حکیمه" شهرستان دیلم نیز داده شد که به لطف خدا و هوشیاری و آمادگی ماموران ایستگاه بازرسی، خودرو توقیف و سارقین دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه از سارقان مقدار پنج میلیارد ریال طلای سرقتی کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی اعتراف کردند که جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار