نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: ورزشکاران کرمانشاهی با کسب عناوین قهرمانی در مسابقات پاراآسیایی خوش درخشیدند.
کد خبر: ۱۱۳۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ 06 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه،آ یت‌الله حبیب‌الله غفوری ظهر امروز (دوشنبه ١۴ آبان ماه) در دیدار با ورزشکاران و قهرمانان مسابقات پاراآسیایی هانگژو در منزل عزت‌الله پرنیان مربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان کشور، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات و افتخارآفرینی قهرمانان و دلاور مردان و دلاور زنان میهن اسلامی به فیض الهی باطل کننده همه توطئه‌های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم این کشور بود.

وی در ادامه افزود: دشمنان سربلندی ما را نمی‌خواهند و تلاش آن‌ها این است که کشور و مردم سربلند ما نتوانند در عرصه‌های جهانی حقیقت باطنی خود را به نمایش بگذارند و این هنرنمایی آقایان و بانوان خط ابطال بر همه تلاش و توطئه مخالفان این کشور کشید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اکنون قدم نحس این دشمنان به غزه و فلسطین رسیده و چهار هزار کودک را به خاک و خون کشیده و حدود سه هزار زن بیگناه را به شهادت رساندند.

وی گفت: این‌ها دشمنانی هستند که موفقیت شما را نمی‌خواستند که با توان و اراده خود و توکل بر خدا به دست آوردید و نکات بسیار زیبا که بیان کردید نشان از این است که ارتباط قوی و معنوی شما و توکل به خدا و به تعبیری این روحیه آسمانی اراده‌ای را ایجاد کرده که این مقام عالی را برای کشور ما کسب کردید که مایه افتخار است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ابراز کرد: اینجانب روزی که مسابقات برگزار می‌شد اخبار آن را به دقت دنبال مي‌کردم و گاها تصاویر پخش زنده مسابقات از جمله مسابقات قایقرانی را مشاهده کردم و همواره زبان من به دعا برای موفقیت قهرمانان در پیشگاه خداوند متعال بود.

وی خطاب به ورزشکاران تشریح کرد: بابت این افتخارآفرینی نخست به شما تبریک می‌گویم و بعد به مردم کرمانشاه و ملت ایران که کاری شبیه تلاش رزمندگان در خط مقدم انجام دادند و یکی از صحنه‌های قهرمانی بود که به دست شما رقم خورد و حضور شما در اینکه رتبه کشور ما به مقام دوم جهان برسد بسیار تأثیرگذار بود.

امام جمعه کرمانشاه اضافه کرد: به سهم خود و به عنوان خادم مردم کرمانشاه، از همه تلاش‌های آقایان و بانوان پرتلاش قدردانی می‌کنم زحماتتان مورد نظر خداوند متعال است به این دلیل که سبب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

اقدامات ارزنده کاروان ورزشی کرمانشاه در مسابقات پاراآسیایی هانگژو 


منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه این دیدار اظهار کرد: حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این مکان نشان از این است که به ورزش اهمیت می‌دهند و این موضوع سبب دلگرمی برای ورزش استان کرمانشاه و جامعه قهرمانی است.

وی در ادامه افزود: در اداره‌کل ورزش و جوانان در ٢ حوزه همگانی که سبب توسعه نشاط و سلامت عمومی جامعه می‌شود برنامه‌ریزی‌هایی توسط ورزش استان کرمانشاه صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه قهرمانی هم جوانان مصمم و با اراده ما در مسابقات قهرمانی پاراآسیایی هانگژو حضور پیدا کرده و تاریخ ساز شدند.

وی اذعان کرد: در این مسابقات که اهمیت ویژه‌ای برای آسیا دارد مقام دوم آسیا را کسب کردیم که کار بسیار بزرگی بود و توسط همین جوانان کشور اتفاق افتاد.

این مقام مسئول عنوان کرد: کاروان ایران، کاروان ورزشی نبود بلکه کاروان فرهنگی بود و کارهای فرهنگی ارزشمندی توسط آن انجام شد که من از طرف خود و جامعه ورزشی استان کرمانشاه از این ورزشکاران قدردانی می‌کنم.

وی تأکید کرد: این کاروان کار ارزشمند فرهنگی را انجام داده و نشان دادند می‌شود با وجود تمام سختی‌ها و محدودیت‌های موجود کار کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار