رئیس اتاق اصناف کرمانشاه:
رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: ٢۶ استان در نمایشگاه اقوام ایرانی استان کرمانشاه حضور دارند و لباس‌ها، آداب، سنت‌ها و سوغات استان خود را در معرض دید عموم مردم قرار می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۳۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ 06 November 2023

رضا سلیم ساسانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: جشنواره اقوام ایرانی از ١۴ آبان ماه آغاز شده و تا ١٩ آبان ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر کرمانشاه در حال برگزاری است.

وی در ادامه افزود: امروز (دوشنبه ١۵ آبان ماه) روز دوم جشنواره است و بازدید آن از ساعت ١۵:٣٠ عصر الی ٢١ برای عموم مردم شهر کرمانشاه امکان پذیر است.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه تصریح کرد: نمایشگاه اقوام ایرانی معمولا در سراسر کشور برگزار می‌شود و در راستای معرفی آداب، سنت‌ها، سوغات و صنایع دستی استان‌های مختلف اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال هم سعی کردیم این نمایشگاه را در کرمانشاه برگزار کنیم و صنایع دستی استان‌های مختلف و سوغات آن‌ها و سیاه چادرهایی را در نمایشگاه برپا کردیم.

این مقام مسئول ابراز کرد: در این سیاه چادرها سنت‌ها، لباس‌های محلی بومی شهرهای مختلف به نمایش گذاشته شده و غرفه‌هایی را طراحی کردیم که با لباس‌های مختلف از شهرهای ایران حضور دارند.

وی تشریح کرد: بازدیدکنندگان می‌توانند با مردم اقوام مختلف که لباس‌های متفاوتی بر تن کردند عکس بگیرند و اگر این عکس‌ها را در فضای مجازی خود برای معرفی این سنت‌ها منتشر کنند جوایزی به قید قرعه به آن‌ها تقدیم می‌شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: نمایشگاه تا روز جمعه برقرار است و از مردم دعوت می‌کنیم حتما از آن بازدید کنند و سنت‌های مختلف ایران زمین را از نزدیک ببینند.

سلیم ساسانی تأکید کرد: این نمایشگاه در ٢ هزار متر مربع و با حضور ٢۶ استان برگزار شده و صنایع دستی و سوغات خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار