کد خبر: ۱۱۳۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ 06 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: دستگاه‌های امداد و خدمات رسان مازندران برای پشتیبانی از شهرهای سیل زده غرب مازندران در آماده باش کامل به سر می برند.

احمد توکلی با اشاره به اینکه حجم بارندگی در غرب مازندران امروز کم سابقه بوده است و خساراتی در پی داشت، اظهار کرد: شهرستان‌های عباس‌آباد، چالوس و نوشهر درگیر سیلاب و روان‌آب هستند که خساراتی را به مراکز شهر و روستاها وارد کرده است.
وی از آماده باش کامل دستگاه‌های امداد و خدمات رسان مازندران برای پشتیبانی از بحران امشب خبر داد و افزود: برای بازگشایی مسیر سیلاب، ماشی‌آلات از جمله بیل و لودر به مناطق غرب مازندران ارسال شده است و همچنین برخی از تجهیزات در حال ارسال هستند.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه برق برخی از مناطق چالوس، نوشهر و کارآمد قطع شده است، یادآورشد: همه عوامل دستگاه‌های خدمات رسان از جمله برق در تلاش هستند تا مشکلات شهروندان به حداقل برسد.
توکلی کنترل بحران را نیازمند تلاش همه عوامل اجرایی، امدادی و خدماتی دانست و تصریح کرد: در روستاهایی که با بحران سیلاب مواجه شدند، به دهیاران اعلام شده است تا برای کاهش مشکلات، از ظرفیت و امکانات روستا استفاده نمایند و در صورت اضطرار از آنها پشتیبانی تجهیزاتی و خدماتی بشود.
وی با بیان اینکه میزان خسارت سیل امشب پس از جمع بندی، اصلاع رسانی می شود، خاطرنشان کرد: مدیران تعدادی از دستگاه‌های استان جهت مدیریت بحران در مناطق سیل زده، به مناطق غرب مازندران اعزام شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار