طرح تغییر کاربری شرکت کاغذسازی غرب به شهرک دامپروری سه هزار راسی در جلسه کمیسیون ماده یازده قانون هوای پاک کرمانشاه تصویب شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ 05 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، پیش از ظهر امروز (یکشنبه ١۴ آبان ماه) نشست کمیسیون ماده یازده قانون هوای پاک در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با حضور اعضا این کمیسیون برگزار شد.

در کمیسیون ماده یازده طرح ها و پروژه‌ها صرفا به لحاظ مغایرت فاصله با اماکن مسکونی و با مخالفت محیط زیست مطرح و مورد بررسی اعضا قرار می‌گیرند.

در این نشست طرح های مختلفی از جمله افزایش ظرفیت واحد مرغداری گوشتی در روستای کانی خنجر ثلاث باباجانی از سه هزار قطعه به پنج هزار قطعه مورد بررسی قرار گرفت.

با توافق اعضا قرار شد این واحد مرغداری که با پیشروی روستا در داخل طرح هادی قرار گرفته، مجوزهای لازم را برای افزایش ظرفیت اسمی از سه هزار قطعه به پنج هزار قطعه با رعایت اصول زیست محیطی کسب کند.

مصوبه دیگر این نشست مربوط به استقرار واحد تیرچه بلوک و قطعات بتنی در روستای پیرحیاتی شهرستان کرمانشاه بود که مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

طرح استقرار شهرک دامپروری متعلق به شرکت شهرک‌های کشاورزی واقع در جنب امامزاده بابا ولی الدین شهرستان صحنه نیز که اجرای آن با برخی تعارضات محلی همراه بوده تصویب شد و برای رفع مشکلات قرار بر تشکیل جلسه گذاشته شد و این شهرک دامپروری سه هزار راسی برای ۵٠٠ نفر اشتغالزایی دارد.

از دیگر مصوبات این جلسه می‌توان به درخواست افزایش ظرفیت یک واحد مرغداری ٨٠ هزار قطعه‌ای به یک هزار و ٢٠٠ قطعه واقع در روستای چهر هرسين اشاره کرد.

فاصله این طرح تا طرح هادی باید ٧٠٠ متر باشد و مجوزهای لازم برای افزایش ظرفیت اسمی این واحد که فضای سبز کافی نیز دارد داده شد.

تغییر کاربری شرکت کاغذسازی غرب به شهرک دامپروری سه هزار راسی که طی چند روز گذشته با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز مورد بررسی قرار گرفت موافقت اولیه را کسب کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه به سرمایه‌گذاران این پروژه تذکرات لازم جهت اجرای به موقع آن را داد و بنا شد با تصویب طرح طی ١۵ ماه اجرایی شود.

مجوزهای لازم در بحث آب و محیط زیست به این طرح داده شد و قرار بر این شد که برخی مسائل داخلی آن نیز به صورت داخلی حل شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار