شهردار ایلام گفت: ساختمان‌های ناایمن از نظر استحکام بنا یا فاقد مجوز پروانه ساخت در راستای مبحث ۲۱ مقررات ملی ساختمان با دستور مقام قضایی تخریب می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۳۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲ 05 November 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛  افشین مظفری روز یکشنبه در رزمایش تخصصی مهار آتش و حوادث به مناسبت هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: همه ساختمان‌های در حال ساخت که اصول و ضوابط فنی و ایمنی را رعایت نکنند اجازه تکمیل نخواهند داشت.

وی افزود: با تشکیل محلات جدید در حاشیه شهر، ساختمان‌های ناایمن بسیاری ساخته شده است که باید در راستای پدافند غیرعامل با این ساخت و سازها برخورد قانونی شود.

مظفری یادآور شد: در زمینه تخریب بناهای فاقد مجوز یا ناایمن به دستور دادستانی و پیگیری‌های شهرداری، ساختمان‌های متعددی در حاشیه یا بافت داخلی شهر تخریب شده است و این روند با جدیت ادامه دارد.

وی ادامه داد: شهرداری ایلام در حوزه راهبردی پدافند غیرعامل شهر ایلام اقدامات خوبی از جمله تهیه تجهیزات و امکانات و تبلیغات محیطی جهت آشنایی مردم با مباحث مربوطه انجام داده است.

وی تاکید کرد: شهرداری در تمامی سازمان‌های زیرمجموعه خود به عنوان مسئول مدیریت شهری سعی در تحقق دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل را دارد.

فرماندار ایلام هم گفت: مباحث پدافند غیرعامل با توجه به گستردگی آن، همه یا بیشتر ابعاد زندگی اجتماعی و فردی اشخاص را در بر می‌گیرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار