شهردار کرمانشاه گفت: در سال‌جاری ١۵٧ هزار تن آسفالت ریزی در محلات مختلف شهر کرمانشاه انجام شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ 05 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین نادر نوروزی، با بیان اینکه آسفالت ریزی نقش موثری در ارتقاء زیبایی شهری و رضایت‌مندی شهروندان دارد اظهار کرد: در محور ارتباطی شهید سرابیان که به بهره‌برداری رسید بیش از هفت هزار و ۲۰۰ تن آسفالت ریزی انجام شد.

وی افزود: در معبر دسترسی شهرک صدرا و مینا آباد هم علاوه بر تهیه مصالح ۲ هزارو ۳۳۴ تن زیر سازی انجام گرفته است.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه در معبر دسترسی شهرک صدرا و میناآباد یک هزار و ۹۱۶ تن آسفالت ریزی شده تصریح کرد: تهیه مصالح و اجرای زیرسازی به میزان پنج هزار و ۹۰۵ تن در محور ارتباطی جدید شهرک مهدیه به شهرک امام خمینی (ره) انجام شده است،

وی از تهیه مصالح و اجرای زیرسازی به میزان ۶ هزار و ۱۴۲ تن در محور ارتباطی جدید شهرک مهدیه به شهرک امام خمینی (ره) خبر داد و یاد آور شد: حدود ۲ هزار تن آسفالت در این محور ارتباطی پخش شده است.

نوروزی تشریح کرد: در دیگر محور ارتباطی شهر کرمانشاه از شهرک صادقیه به سراب قنبر تهیه مصالح و زیر سازی به میزان یک هزار و ۴۰۷ تن انجام شده است.

 


نجات یک هزار و ۴۳۲ نفر در عملیات‌های امداد و نجات

 

 

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه طی ۱۸ ماه گذشته چهار هزار و ۶۸۱ مورد عملیات توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری انجام شده است افزود: در این عملیات‌ها یک هزار و ۴۳۲ نفر نجات یافتند.

وی بیان کرد: ما معتقدیم آموزش نقش مهمی در پیشگیری از وقوع حوادث و همچنین ارائه خدمات با کیفیت تر دارد به همین دلیل ۳۳۹ نفر در آموزش های درون سازمانی شرکت داشتند.

وی یادآور شد: آموزش‌های برون سازمانی هم که در سایر نهادها، ارگان‌ها و شرکت‌ها بر پا شده با استقبال خوبی رو به رو بوده و یک هزار و ۷۶۳ نفر شرکت کردند.

شهردار کرمانشاه افزود: برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در این مدت خودروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به همراه نیروها در ۳۰۰ مراسم مختلف ملی، مذهبی و استانی مستقر شدند.

نوروزی، پاسخ به استعلام ۲ هزار و ۵۴۰ پروانه ساختمانی و پاسخ به استعلام ۲ هزار و ۴۱۱ مورد پایان کار را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان و تصریح کرد: علت وقوع ۲۴۴ مورد حریق و دیگر حوادث رخ داده نیز بررسی شده است.

وی گفت: تلاش شده تا سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه به وسایل بیشتری مجهز شود تا بهتر بتواند خدمات رسانی کند.

نوروزی بیان کرد: در همین راستا نردبان ۳۲ متری با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال خریداری، شیرهای آتش‌نشانی سطح شهر رنگ آمیزی و جانمایی ۲۴ عدد شیر هیدرانث انجام شده که ۶ مورد آن برای نصب آماده است.

شهردار کرمانشاه گفت: طراحی نقشه سوله مرکز آموزش آتش نشانی، طراحی نقشه ایستگاه عملیاتی و پایش ایمنی ساختمان‌های ناایمن سطح شهر ساماندهی شرکت‌های خدمات ایمنی و آتش‌نشانی با همکاری سازمان نظام مهندسی، هماهنگی با سازمان فرهنگی شهرداری برای آموزش مقدماتی ایمنی به شهروندان، تعمیر تجهیز و نوسازی ایستگاه‌های یازده گانه، استقرار تیم‌های عملیاتی سازمان در مراسم اربعین حسینی و تجهیز و نوسازی ناوگان عملیات از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی یادآور شد: بیش از هشت دوره آموزشی هم با هدف ارتقاء و به روزرسانی دانش کارکنان برگزار شده که دوره‌های کمک‌های اولیه هلال احمر پیشگیری از حریق، رانندگی تدافعی راهنمایی و رانندگی، کمک های اولیه و رفتار شناسی حریق از جمله آن‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار