فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به ثبت ۱۵۰ هزار برگ سند از شهدا در مرکز ثبت اسناد به صورت کشوری اشاره کرد و گفت: ۲۰ هزار محتوای متناسب با دفاع مقدس تولید و بازپخش شده است.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ 04 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، از جمع‌آوری ۲ هزار برگ سند از شهدا از سال گذشته تا کنون خبر داد و اظهار کرد: در این بازه زمانی ۲۵ هزار جلد کتاب چاپ، ۱۵ عنوان کتاب تالیف و ۱۰۰ عنوان کتاب هم آماده چاپ شده که منتظر تامین اعتبار است.
فرماندهی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به تولید ۲۵۰ حلقه انوع فیلم با موضوع شهید و شهادت اشاره و تصریح کرد: طی این مدت ۲۲۰ مصاحبه با خانواده شهدا انجام شده است.
وی با بیان اینکه تعداد برنامه‌های آبروی محله استان ۲ هزار و ۵۰۰ مورد بوده است، ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای دبیران برگزاری یادواره‌ها با هدف توانمندسازی برگزارکنندگان این یادواره‌ها از دیگر برنامه‌های اجرایی بوده است.
وی به ثبت ۱۵۰ هزار برگ سند مربوط به شهدا در مرکز ثبت اسناد به صورت کشوری اشاره کرد و گفت: ۲۰ هزار محتوای متناسب با دفاع مقدس در تولید و بازپخش شده است.
سردار کرمی به ادامه اعزام خانواده‌های شهدا و تعدادی از جانبازان به مشهد اشاره و تصریح کرد: خانواده شهدا در برنامه‌ها هم تجلیل می‌شوند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار