شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با صدور بیانیه‌ای از حضور مردم استان در مراسم یوم الله 13 آبان 1402 قدردانی و تشکر کرد.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ 04 November 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی‌، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور بیانیه‌ای از حضور مردم استان در مراسم یوم الله ۱۳ آبان ۱۴۰۲ قدردانی و تشکر کرد.

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس بیکران خداوند قادر متعال را که توفیق درک نعمت گرانسنگ جمهوری اسلامی ایران و تلاش در مسیر آرمان بلند استکبار ستیزی و یاری مستضعفان را نصیبمان گرداند.
امروز مردم بصیر و ولایتمدار خراسان جنوبی در تمامی نقاط استان، با حضور حماسی خویش در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با امـامیـن انقـلاب اســلامـی، شهدای گلگون کفن و آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق و عهدی دوباره داشتند و ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار؛ حمایت قاطع خویش از گروه‌های مقاومت فلسطینی و همراهی و همدردی با ملت مقاوم و پیروزمند غزه را اعلام نمودند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ این همه شور و شعور و لحظه‌شناسی، همدلی و هوشمندی مردم عظیم الشأن خراسان جنوبی را گرامی داشته و از تمامی خالقان این حماسۀ جوشانِ وحدت، عزّت و غیرت به ویژه حضور پرفروغ و معنادار دانش آموزان و دانشجویان عزیز، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، خدای متعال را بر این منت بزرگ ممنون و سپاسگزار است.

آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی هم با صدور پیامی از حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم

حضور جهاد گونه و جهاد حضور پرشور مردم فهیم استان خراسان جنوبی در مراسم یوم الله ۱۳ آبان، بار دیگر روحیه والای استکبار ستیزی و حق طلبی و یاری مظلومان مردم این مرز و بوم را به رخ جهانیان کشید.

این حضور حماسی سراسر حمایت از عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی و ابراز همدردی با مردم صبور و پیروز غزه و اعلام انزجار از آمریکای جهان‌خوار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی در هماورد تمام عیار جبهه حق و باطل بود.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور جهاد گونه و جهاد حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور استان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان غیور؛ سربلندی و موفقیت همگان را از درگاه پروردگار متعال مسئلت دارم.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی‌
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار