کد خبر: ۱۱۳۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ 03 November 2023

تابناک/گیلان استاندار گیلان، بر مداوای مصدومان حادثه آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود تاکید و تصریح کرد: با هماهنگی وزیر کشور، دستورات لازم برای بررسی علل و عوامل حادثه آتش‌سوزی صادر شده است به گزارش تابناک گیلان.

اسدالله عباسی امروز، ۱۲ آبان ماه در حاشیه برگزاری نشست شورای تامین استان گیلان در فرمانداری شهرستان لنگرود، اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی مرکز بخش خصوصی کمپ ترک اعتیاد لنگرود دلخراش بود.

وی با بیان اینکه حادثه مذکور بامداد امروز اتفاق افتاد و سریعا شاهد حضور نیروهای امدادی و خدماتی و آتش‌نشانی در محل بودیم، گفت: جلسه شورای تامین استان تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

استاندار گیلان بر مداوای مصدومان حادثه تاکید و تصریح کرد: علت حادثه در دست بررسی است و متعاقبا و پس از بررسی‌های دقیق کارشناسی اعلام خواهد شد لذا با هماهنگی وزیر کشور، دستورات لازم برای بررسی علل و عوامل حادثه آتش‌سوزی صادر شده است.

رئیس شورای تامین گیلان، با اشاره به حضور همه اعضای شورای تامین استان در لنگرود، متذکر شد: به خانواده‌های افراد فوت شده تسلیت می‌گوییم و پیگیر وضعیت مصدومان هستیم.

وی با آرزوی بهبودی هرچه سریع‌تر برای مجروحان و مصدومان، خاطرنشان کرد: ابعاد گوناگون این حریق به صورت دقیق کارشناسی می‌شود و لذا مدیران کمپ و مسئولانی که در این زمینه وظایفی برعهده داشته‌اند تحت نظر هستند.

به گزارش تابناک، تیم هایی از اورژانس از ابتدای وقوع این حادثه دلخراش در لنگرود حضور دارند و پس از عملیات احیا و اقدامات اولیه درمانی، بیماران را به این مرکز فوق تخصصی اعزام کرده‌اند.

این حادثه تاکنون ۳۲ فوتی و ۱۶ مصدوم داشته است،حریق ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح امروز در کمپ ترک اعتیاد "گام اول رهایی" واقع در ابتدای جاده کومله شهرستان لنگرود رخ داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار