استاندار ایلام؛
استاندار ایلام اظهار داشت :تامین مسکن اقشار مختلف مردم و نیروهای مسلح در اولویت کاری همه دولتمردان کشور و استان ایلام قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ 02 November 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا افزود : امروزه بخش مسکن بیش از ۴۰ درصد را در سبد هزینه هر خانوار ها تشکیل می دهد که دولت در این راستا با اجرای طرح ملی نهضت مسکن گام های بزرگی را برداشته است.

وی گفت :  استفاده از ظرفیت طرح ملی نهضت مسکن در تامین مسکن نیروهای مسلح راهگشا خواهد بود و امید است که همه دستگاه های اجرایی مرتبط با اهتمام و جدیت بیشتری در استان نسبت به این موضوع ورود کنند.

بهرام نیا ادامه داد : در گذشته ساخت مسکن در نیروهای مسلح بصورت تعاونی انجام می‌گرفت اما اگر بخواهیم به‌صورت جهادی مشکل مسکن نیروهای مسلح را حل کنیم باید در قالب نهضت عمل کنیم که به‌صورت جهادی عمل کردن و شب از روز نشناختن بوده و لازمه این اقدام را عزم جدی و اقدام جهادگونه است.

وی مطرح کرد :  علاوه بر ۶ هزار و ۶۶۶ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن، تا پایان سال جاری در مجموع حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن، در حال اجرا و یا شروع خواهند شد و با سلسله اقدامات انجام گرفته و واگذاری زمین های جدید برای متقاضیان، روند نهضت ملی مسکن در استان ایلام با شتاب بیشتری دنبال می‌شود.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد : در طول تاریخ بشریت چنین جنایت هایی که امروز نسبت به مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی انجام می شود، صورت نگرفته است که این جنایت ها مایه شرمساری بشریت است./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار