دبیر قرارگاه مسکن نیروهای مسلح کشور؛
دبیر قرارگاه مسکن نیروهای مسلح کشور بیان داشت : یک هزار و ۵۰۰ واحد در ایلام برای ایثارگران و افراد معسر نیروهای مسلح ساخته می شود.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰ 02 November 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار علی ساری افزود : قرارگاه مسکن نیروهای مسلح در راستای جبران عقب ماندگی های تامین مسکن را در راستای طرح ملی نهضت مسکن با تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری تشکیل شده که با حرکت جهادی این عقب ماندگی ها در حوزه تامین مسکن مردم رفع شود.

وی گفت : تا به امروز حدود ۱۸ هزار واحد مسکونی در راستای اجرای طرح ملی نهضت مسکن تحویل مردم داده شده است و امید است تا پایان سال این میزان به ۳۰ هزار واحد افزایش یابد.

سردار ساری ادامه داد  :در مجموع ۳۶۰ هزار میلیارد ریال طی سال گذشته و امسال تسهیلات بانکی برای ساخت مسکن کارکنان نیروهای مسلح تأمین اعتبار شده است

وی مطرح کرد : در مجموعه نیروهای مسلح ۱۰۰ هزار نفر ایثارگر و معسر وجود دارد که مستمری خود را از مجموعه تامین اجتماعی نیروهای مسلح دریافت می کنند و ۵۰ هزار نفر این تعداد در برنامه تامین مسکن قرار دارند.

سردار ساری خاطرنشان کرد : زمین زمین در استان یکی از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه مسئولان استان قرار گیرد و انتظار می رود که ظرف ۱۵ روز آینده برای این تعداد پرونده تامین مسکن تشکیل شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار