مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام؛
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام بیان داشت : در نیمه نخست سال جاری ۲۳۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض و پنج هزار و ۴۳۰ تن سیمان و ۷۴۴ تن میلگرد رایگان در اختیار متقاضیان در مناطق محروم از محل مشارکت بنیاد مستضعفان قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 03 November 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ محبی افزود :  پرداخت ۷۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیرمترقبه از جمله اقدامات این اداره کل در سال جاری است.

وی گفت :  در نیمه نخست سال جاری ۲۳۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض و پنج هزار و ۴۳۰ تن سیمان و ۷۴۴ تن میلگرد رایگان در اختیار متقاضیان در مناطق محروم از محل مشارکت بنیاد مستضعفان قرار گرفته است.

محبی ادامه داد :  پرداخت ۴۲ میلیارد ریال کمک بلاعوض به اقشار کم درآمد روستایی و همچنین پرداخت ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه جهت تکمیل واحد‌های نیمه تمام روستاییان از دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل در سال جاری است.

وی مطرح کرد : امسال و در حوزه عمران روستایی اقداماتی از جمله تهیه و بازنگری طرح هادی به تعداد ۲۴ روستا در سطح استان، اجرای طرح هادی در سطح بیش از ۱۸۴ روستا با اعتباری معادل یکهزار و ۶۳۰ میلیارد ریال انجام شده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار