سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: حریق رخ داده در یک منزل مسکونی واقع در خیابان پادگان قزوین، با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان، اطفاء شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳ 01 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، حمیدرضا ململی اظهار کرد: در تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی قزوین در ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه بامداد امروز، از آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی در خیابان پادگان شهر قزوین خبر داده شد که بلافاصله سه دستگاه خودروی ویژه اطفاء حریق از ایستگاه‌های شماره یک باغ دبیر و دو شهید در محل حادثه حاضر شده و مشاهده کردند طبقه اول یک باب آپارتمان مسکونی طعمه حریق شده و شعله‌های آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به سایر قسمت‌ها است.

وی با اشاره به دود گرفتگی در راه پله افزود: آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات ویژه آتش‌نشانی وارد منزل شده و ضمن تخلیه ساکنین ساختمان در کمترین زمان ممکن شعله‌های سرکش آتش را مهار و از بروز خسارات بیشتر جلوگیری به عمل آوردند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اضافه کرد: آتش‌نشانان پس از تخلیه کامل دود با استفاده از دستگاه توربوفن و ایمن‌سازی کامل محل با تحویل صحنه حادثه به عوامل نیروی انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

ململی در پایان گفت: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار