دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: چنانچه در انجام وظایف ذاتی، کوتاهی از سوی احدی صورت گیرد قابل اغماض نبوده و تحت عنوان ترک فعل، برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۱۳۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 31 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی زاده در نشست مشترک مسوولین دستگاه قضایی شهرستان البرز با مدیران مجموعه مدیریت شهری الوند، اظهار کرد: شهرداری الوند به مردم در حوزه خدمت رسانی بدهکار می‌باشد و مدیریت شهری باید از فرصت‌های محدود پیش رو برای خدمت به مردم به خوبی استفاده کند.

وی افزود: در این مسیر دادستانی شهرستان البرز نیز از فعالیت‌های عمرانی و خدمات عمومی مطلوب حمایت می‌کند.

دادستان شهرستان البرز اضافه کرد: در ماه‌های ابتدایی سال جاری عملکرد شهرداری وضعیت مطلوبی نداشت که همین امر موجب ایجاد نارضایتی عمومی گردیده بود، اما با پیگیری‌های مستمر در حال حاضر شاهد عبور از وضعیت سابق و رسیدن به یک آرامش نسبی جهت ادامه خدمت رسانی هستیم. هر چند خدمات فعلی نیز کافی نیست و جا دارد شهر الوند تبدیل به یک کارگاه عمرانی بزرگ شود.

این مقام قضایی در پایان تاکید کرد: چنانچه در انجام وظایف ذاتی کوتاهی از سوی احدی صورت گیرد قابل اغماض نبوده و تحت عنوان ترک فعل، برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

نظارت مستمر شهرداری بر ساخت و ساز‌ها به سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن امنیت می‌بخشد

ابراهیم احمدی رئیس دادگستری شهرستان البرز نیز در این جلسه گفت: اقدام به موقع و نظارت مستمر شهرداری در نظارت بر ساخت و سازها، امنیت بخشی به سرمایه گزاری‌های شهروندان در حوزه مسکن را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تعلل یا کوتاهی در این حوزه موجب تحمیل خسارت به شهروندان گردیده و بدبینی آنان به مجموعه مدیریت شهری را درپی خواهد داشت.
منبع/فارس

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار