فرماندار شهرستان کلاله گفت: با هدف افزایش جلب مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات اسفندماه، سند جامع مشارکت حداکثری انتخابات تدوین شده و از هفته آینده اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 30 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، فرهاد شیبک صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهارکرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین پروژه و برنامه امسال، برگزاری انتخابات در اسفندماه امسال است که تک‌تک مدیران دستگاه‌های اجرایی در افزایش جلب مشارکت حداکثری سهیم هستند.

وی تصریح کرد: در راستای افزایش جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از ۶۸/۵ درصد در دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره قبل به ۸۰ درصد در این دوره برسانیم.

فرماندار شهرستان کلاله با بیان اینکه سند جامع مشارکت حداکثری انتخابات شهرستان کلاله تدوین شده‌است خاطرنشان‌کرد: این سند با هدف افزایش جلب مشارکت، افزایش مهارت‌های مشارکت، افزایش نشاط اجتماعی و افزایش حس اعتماد سیاسی تدوین شده و از هفته آینده اجرا گی‌شود.

وی با اشاره به اینکه این سند میثاق بین فرمانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان است، ادامه داد: یکی از ملاک‌های مهم ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی در پایان سال، تحقق این سند در شهرستان است.



شیبک گفت: در این سند برنامه‌ها و پویش‌هایی مانند «کلاله از مسیری آمدیم»، «انتخابات تمرین حضور»، «رزمایش دعوت به حضور» و فعالیت‌های تعریف شده بین بخشی برنامه‌ریزی شده و وظایف و تکالیف هر مدیر به تفکیک مشخص شده‌است.

وی بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند عضو هیئت اندیشه‌ورز خود که خارج از دستگاه اجرایی بوده، اما با این اداره همکاری دارند را تا ۱۱ آبان ماه به فرمانداری معرفی کنند.

فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به پیروزی‌های غرورآفرین جبهه مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیست ابراز کرد: زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطینی در برابر حملات وحشیانه رژیم غاصب کودک‌کش به شهادت می‌رسند و جبهه مقاومت و حماس با اقتدار در برابر این حملات مقاومت و مبارزه می‌کند و پیروزی‌هایی نیز کسب کرده‌است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار