رئیس هیات بدمینتون استان قم گفت: تیم بدمینتون خردسالان قم با قبول شکست در بازی فینال مقابل نماینده خراسات شمالی، به عنوان نایب قهرمان این دوره از رقابت‌ها شناخته شد.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲ 27 October 2023

علی فرجی امشب در گفت‌وگویی با اشاره به عملکرد تیم بدمینتون خردسالان قمی در مسابقات قهرمانی کشور، اظهار کرد: مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور در رده سنی خردسالان با حضور 22 تیم از سراسر کشور به میزبانی زنجان از روز سه شنبه آغاز و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت. بازی‌ها در 3 قسمت تیمی، زیر 11 سال و زیر 13 سال درحال برگزاری است. 

وی ادامه داد: پویان بیوکی، پرهام عبدالکریمی، مهران زندی، آریان شایسته فر امیرعلی جعفری، محمدحسین تراشان و صدرا فراهانی با هدایت سیدرسول موسوی 7 بازیکنی هستند که تیم قم را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

رئیس هیات بدمینتون استان قم تصریح کرد: نماینده قم در بخش تیمی در این مسابقات توانست تیم‌های یزد، سمنان، اصفهان و کردستان را شکست داده و با شایستگی به فینال مسابقات راه پیدا کند.

فرجی گفت: در بازی فینال شاهد تقابل نماینده قم و خراسان شمالی بودیم که متاسفانه بازی را واگذار کردیم و با این نتیجه نماینده قم به عنوان نایب قهرمان مسابقات شناخته شد‌.

وی در پایان عنوان کرد: آخرین باری که نماینده قم توانسته در این رده سنی موفق به کسب عناوین برتر باشد مربوط به دهه هشتاد می‌‎شود و حالا بعد از گذشت 2 دهه خردسالان قمی بعد از 3 سال تمرین و سخت‌کوشی این افتخار را برای ورزش قم رقم زدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار