مدیر راه و شهرسازی جوانرود:
مدیر راه و شهرسازی شهرستان جوانرود و ثلاث باباجانی گفت: ٢۴٨ خانوار برای طرح مسکن جوانی جمعیت در ثلاث باباجانی تایید ثبت‌نام شدند.
کد خبر: ۱۱۳۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰ 25 October 2023

کاوان علیمرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: اداره راه و شهرسازی شهرستان جوانرود که حوزه استحفاظی شهرستان ثلاث باباجانی را هم در برمی‌گیرد که شهرهای اقماری ثلاث باباجانی شامل شهر تازه آباد، ازگله و میرآباد می‌شود.

وی افزود: شهر میرآباد چون به تازگی عنوان شهر به خود گرفته و تا زمانی که طرح هادی شهری برای آن انجام نگیرد نمی‌توان طرح مسکن ملی برای آن را اجرا کرد.

مدیر راه و شهرسازی شهرستان جوانرود و ثلاث باباجانی تصریح کرد: در شهر ازگله یازده خانوار ثبت‌نام نهایی مسکن ملی انجام دادند و تعهد دولت در خصوص تأمین زمین یک هکتار است و همچنین در پی حل مشکلات تعدادی اراضی ملکی هستیم که برای آن یازده خانوار تأمین کنیم.

علیمردای بیان کرد: در شهر تازه آباد حدود ۷۷۴ خانوار در طرح مسکن ملی تایید نهایی شدند.

وی در خصوص طرح جوانی جمعیت گفت: در مجموع در شهر ثلاث باباجانی در طرح جوانی جمعیت ۳۲۷ خانوار ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲۴۸ خانوار تأیید نهایی شدند.

وی عنوان کرد: در شهر تازه آباد زمین ۲ و نیم هکتاری که توافق اولیه آن با شهرداری انجام شده و بعد از تأیید نهایی تبدیل به یک پروژه ۵۲ قطعه ٢ طبقه در مجموع ۱۰۴ واحدی می‌شود.

علیمرادی در حوزه توسعه راه شهرستان ثلاث باباجانی بیان کرد: تثبیت ترانشه های ریزشی مسیر ثلاث باباجانی از کیلومتر ۳۵ و ٢٠٠ تا ۳۷ و ٧٠٠ در طول ۲ و نیم کیلومتری در مرحله مناقصه و واگذاری به پیمانکار است.

وی خاطرنشان کرد: تونل سیاه طاهر به طول یک کیلومتر است که در حال اتمام است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار