کد خبر: ۱۱۳۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ 24 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، ۹۱ نفر از محکومین جرایم غیرعمد با حضور رئیس کل دادگستری استان مازندران از زندان بابل آزاد شدند.
بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در حاشیه بازدید از زندان شهرستان بابل اظهار کرد: امروز با حضور در زندان بابل ضمن ملاقات با مددجویان و استماع درخواست‌های آن‌ها دستورات قانونی لازم درباره حل مشکلات مددجویان صادر شد.

وی افزود: با بررسی‌های بعمل آمده در دادستانی شهرستان بابل و اداره کل زندان‌های استان مازندران ۹۱ نفر از محکومین جرایم غیرعمد و سایر جرایم که شرایط برخورداری از مرخصی پایان حبس را داشتند شناسایی و امروز از زندان بابل آزاد شدند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اکبری تصریح کرد: ریاست قوه قضاییه بر بررسی مستمر احوال زندانیان اعم از محکومین و تحت قرار تاکید ویژه دارد و این بازدید‌ها و سرکشی‌ها به همین منظور انجام می‌شود.

رئیس کل دادگستری مازندران بیان کرد: همکاران قضایی در سراسر استان از زندان‌ها بازدید و مسائل و مشکلات قضایی مددجویان را مورد بررسی قرار می‌دهند تا ضمن مطرح شدن موضوع در شورای طبقه‌بندی دستورات لازم دراین خصوص اتخاذ شود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: با تلاش مضاعف کمیسیون عفو استانی اسامی تعداد بسیاری از واجدین شرایط برخورداری از عفو در استان به کمیسیون عفو مرکزی ارسال شد که پس از طی مراحل قانونی در سال‌جاری در مجوع بیش از ۶۰۰ نفر از زندانیان استان که شرایط برخورداری از عفو را داشتند مشمول آزادی یا تخفیف مجازات شدند. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار