معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی مشهد با همکاری انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و کانون رسانه انعکاس، نخستین کارگاه آموزشی « اصول روزنامه‌نگاری در نشریات دانشجویی» را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ 24 October 2023

به گزارش تابناک رضوی، دکتر حسین پیمانی زاد معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اعلام این خبر گفت: این دوره ۱۱ آبان ماه جاری، با تدریس مجتبی محمودی، علی خسروشاهی، ماهان صفایی، غلامرضا نادمی، ناصر نعمتی، علی روانخواه از اساتید، پيشكسوتان و مديران مجرب رسانه اي استان در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی افزود: آموزش خبرنویسی، یادداشت نویسی، شگردهای نویسندگی خلاق، سوژه‌یابی و مدیریت نشریات، خبرنگاری مکتوب تا آنلاین، ویراستاری، نشریات دانشگاهی و جنگ رسانه‌ای، آموزش اصول و قوانین نشريات دانشجویی و معرفی جشنواره‌های رسانه‌های دانشگاهی و معیارهای امتیاز داوری، از جمله موضوعاتی است که برای این دوره برنامه‌ریزی شده است.

وی با ابراز امیدواری برای تداوم دوره‌های کاربردی آموزش رسانه به فعالان رسانه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شرکت در این دوره، برای صاحبان امتیاز، مدیران مسئول و سردبیرانی که دارای گواهینامه روزنامه‌نگاری نیستند، الزامی است.

شرکت در دوره همراه با اعطای گواهینامه معتبر خواهد بود و صدور گواهی، منوط به حضور کامل در دوره می‌باشد.

ظرفیت محدود بوده و اولویت با دانشجویانی است که زودتر ثبت نام کنند.

زمان برگزاری دوره: پنجشنبه ۱۱ آبان ساعت:۸ صبح الی ۱۸

مهلت ثبت نام تا پایان روز يك شنبه ۷ آبان خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام به شناسه زیر مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار