رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه گفت: تا پایان روز پنجم، ثبت‌نام ۲۶۷ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قطعی شده که از این تعداد ۲۱ خانم و ۲۴۶ نفر آقا هستند.
کد خبر: ۱۱۳۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷ 24 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس علی شعبانی، رئیس انتخابات استان کرمانشاه با ارائه آمار ثبت‌نام نهایی انتخابات، اظهار کرد: براساس آخرین آمار قطعی شده تا ساعت ۱۸ روز دوشنبه اول آبان‌ماه، در استان کرمانشاه از مجموع یک‌هزار و ۶۵ نفری که پیش ثبت‌نام انجام داده‌اند در کل ۲۶۷ نفر ثبت نام قطعی انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۱ خانم و ۲۴۶ نفر آقا هستند، خاطرنشان کرد: در روز اول ۳۰ نفر، روز دوم ۱۷ نفر، روز سوم  ۵۵ نفر، روز چهارم ۶۰ نفر و روز پنجم ۱۰۵ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو از ۱۲۷ نفری که در دور قبل پیش ثبت‌نام کرده‌اند، نام‌نویسی ۴۰ نفر قطعی شده است.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر از ۹۸ نفری که پیش ثبت‌نام کرده‌اند، ۲۷ نفر و در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین از ۹۵ نفری که در دور قبل پیش ثبت‌نام کرده، 22 نفر ثبت‌نام قطعی انجام داده‌اند.

به گفته شعبانی، در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب از ۱۲۰ نفری که در دور قبل پیش ثبت‌نام کرده‌اند، ۲۹ نفر و در حوزه انتخابیه کرمانشاه نیز از ۵۴۴ نفری که در دور قبل پیش ثبت‌نام کرده‌اند تا پایان وقت روز دوشنبه، ۱۲۹ نفر ثبت‌نام قطعی انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه سنقرو کلیایی از ۸۱ نفر که در دور قبل پیش ثبت‌نام کرده‌اند، تعداد ۲۰ نفر ثبت‌نام قطعی انجام داده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار