معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی بیمارستان سرطان کرمانشاه با بیش از ٩٠ درصد پیشرفت فیزیکی تا یک ماه آینده تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶ 23 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صادق کریمی عصر امروز (دوشنبه یکم آبان ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، برگزار شد، اظهار کرد: ١٠٠ رشته در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تدریس می‌شود.

وی افزود: از سال ١۴٠٠ تا کنون ١۴ پروژه درمانی در استان کرمانشاه افتتاح شده که شامل بهره‌برداری از ١۵٢ تخت بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: پروژه‌های آماده افتتاح درمانی ۶ پروژه با ۶٢ تخت است که به بهره‌برداری رسیده و آماده افتتاح است.

وی با اشاره به تعدادی از این پروژه‌ها ادامه داد: اورژانس بیمارستان اسلام آبادغرب (٣٢ تختخوابی) به بهره‌برداری رسیده و اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) نیز افتتاح شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: هفت پروژه درمانی در حال اجرا است که تا پایان سال تکمیل می‌شود و بر این اساس ٣٩٢ تخت به تخت‌های بیمارستانی استان کرمانشاه افزوده می‌شود.

وی تشریح کرد: پروژه بیمارستان سرپل ذهاب با کمک خیرین انجام می‌شود که شامل ٨١ تخت و ٨۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و پروژه بیمارستان دالاهو نیز با پیگیری‌های انجام شده عملیات اجرایی آن آغاز شده و فاز نخست آن تکمیل و فاز دوم آن در حال اجرا است.

کریمی عنوان کرد: پروژه بیمارستان روانسر یک پروژه ۶۴ تختی در حال اجرا بوده که به ٢۵٠٠ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی اذعان کرد: فاز نخست پروژه ۶۴ تختخوابی روانسر تکمیل شده و برای فاز دوم آن باید تأمین اعتبار شود که به محض تأمین اعتبار ٣٠ درصد اعتبار آن باید به دانشگاه اختصاص داده شود.

کریمی افزود: بیمارستان سرطان کرمانشاه یکی از بیمارستان‌های سرطان در کشور است که بیش از ٩٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات اجرایی آن تا یک ماه آینده تکمیل می‌شود.

وی بیان کرد: از سال ١۴٠٠ تا کنون ۶۵ پروژه در حوزه بهداشت به بهره‌برداری رسیده و ٢۶ پروژه نیز آماده افتتاح است که مجموعا ٣٣ پروژه در حال اجرا است لذا در بحث اعتبارات عمرانی به خصوص حوزه بهداشت اتفاق خوبی افتاده است.

کریمی تأکید کرد: مجموعه مدیریت باید تلاش کنند بیمارستان ۵۴٠ تختخوابی کرمانشاه به بهره‌برداری برسد که به حل بسیاری از مشکلات حوزه درمان کمک می‌کند و این بیمارستان (۵۴٠ تختخوابی) ١٠ الی ١۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اذعان کرد: پروژه توسعه اورژانس طالقانی بسیار کمک کننده است و بالای ١٠٠ درصد ضریب اشغال تخت دارد لذا قطعا باید تخت‌های این بیمارستان توسعه یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بیمارستان طالقانی ٧٠ تخت به اورژانس و ٧٠ تخت به بخش (تأمین اعتبار ١۴٠٠ الی ١۵٠٠ میلیارد ریال) اضافه می‌شود و تا اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار